1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wszyscy mogą robić gry na Kinecta

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Becuś, Sierpień 2, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Becuś

    Becuś Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2008
    Posty:
    286
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    [​IMG]

    No, może nie wszyscy, ale na pewno Ci, którzy pracują w studiach deweloperskich. Także tych małych i niezależnych. Tak przynajmniej można wywnioskować ze słów Kudo Tsunody.

    W przypadku pracy nad jakąkolwiek grą, procentowy nakład czasu i pracy poświęcany na dostosowanie do niej kontrolera nie jest duży. Wydawać by się mogło, że w przypadku Kinecta jest inaczej - w końcu zamiast wykorzystywanego wszędzie pada dostajemy całą technologię śledzenia ruchów, rozpoznawania głosu i tak dalej.

    Tak jednak, według Tsunody, nie jest. Technologia Kinecta jest gotowa i wszystkie jej aspekty są częścią większej całości. Tworzenie gier na kontroler ruchowy Microsoftu nie jest w jakikolwiek sposób bardziej kosztowne niż w przypadku tradycyjnych padów.

    Czy więc możemy się spodziewać w przyszłości gier na Kinecta od małych i niezależnych studiów? Potencjał jest ogromny, biorąc pod uwagę to, jak dobrze się ma Xbox Live Arcade. Chciałbym to zobaczyć. W ostatnich latach najbardziej innowacyjne gry wychodziły zwykle właśnie od takich małych twórców. Być może oni wreszcie będą wiedzieli, jak wykorzystać Kinecta w inny sposób, niż tylko do bawienia się z wirtualnymi zwierzaczkami czy odbijania piłeczek.

    [via Edge]

    Tomasz Kutera

    Źródło: Polygamia
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Apacer

    Apacer Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    897
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polkowice
    Ta nie jest kosztowne tworzenie gier, bo narazie gry jakie wychodzą to typu "sportowe ściągnięte z Wii..." więc grafika tam to za przeproszeniem gówno.
     
  4. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Noo niech robią te mini gierki i wrzucają na Xbox Live Arcade! Świetny pomysł! Już kupuję z allegro microshit pointsy żeby pobrać głupią gierkę na rozluźnienie w którą pogram z 15 min a zapłacę z 10zł! JUPI!! :/
     
  5. szczurx

    szczurx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2009
    Posty:
    73
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Gorlice
    kilka minut temu, dokładnie ten sam artykuł przeczytałem na polygamii
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum