1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wybór Rutera ,podłączenia x"a do neta

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Niemaboga, Listopad 14, 2010.

1. Niemaboga

Niemaboga Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Zacznę od tego że jestem całkowicie zielonych w sprawach podłączania konsoli do neta .

Próbowałem poprzez pc , kabel od modemu do konsoli i nic :/ Nie udało się .

Stwierdziłem że zakupie ruter i to rozwiąże mój problem .

Neta mam stacjonarnego , orange freedom wiadomo od telefonu idzie kabel itp

Zależy mi na jak najprostszym i najtańszym ale też takim który spełni moje oczekiwania ruterze :) Żeby net był na raz w kompie i konsoli .

Dobrze by było jak by ruter był jak najprostszy w konfiguracji , zintegrował się sam z konsolą bez ingerencji mojej ( sam wykrywał ustawienia itp)

co mi polecicie :) najlepiej dajcie linki do allegro :p

z góry thx :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. spec-naz1

spec-naz1 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ja osobiście używam router'a firmy netgear WGR614 v7 i jestem zadowolony.

4. Niemaboga

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a jakiś tp link nie był by lepszy ? są tanie a słyszałem że jakościowo dobre . Pytanie tylko jaki model ?

prosił bym o w miarę szybką odpowiedz kogoś ogarniętego w tych sprawach gdyż chce to załatwić w końcu

5. Dragsiu

Dragsiu Użytkownik Użytkownik