1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wybór xbox 360

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Xbox360!, Styczeń 28, 2009.

1. Xbox360!

Xbox360! Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Co sądzicie o xboxie z tej aukcji ? Warto brac ? wszystko jest ok ? bo jestem kompletnym laikiem póki co...
    XBOX 360 ARCADE 256MB MEGA KONSOLA GRATIS TRA (541717460) - Aukcje internetowe Allegro
    Czy bede mogl ja spokojnie przerobic ? Duzo teraz sie mowi o tej nowej wersji Jasper, warto na nia czekac ? Różni sie czyms znaczacym ?
    Prosze o pomoc, pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. pawel92g

pawel92g Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ehh... Inna osoba parę tematów zakładała podobny temat. Z przerobieniem nie będzie problemów. Jasper to nowy system chłodzenia po falconie. Wcześniejsze było bardzo wadliwe.

Jeżeli dysponujesz większym budżetem to weź wersję Premium. Wszystko fajnie na aukcji, ale pisze, że możesz sobie pograć w takie gry: jest pokazany Uncharted, co niestety jest tylko Exclusivem na PS3 :(

4. Xbox360!

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Niech ktos jeszcze napisze czy wszystko ok bo chyba jeszcze dzisiaj zamówie :D:D

5. ghost02

ghost02 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław | GG 2005759