1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wybor

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez PalHajs, Styczeń 12, 2011.

1. PalHajs

PalHajs Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    witam ,
    mam w planach zakup konsoli xbox 360 :p , obsługuje budżetem ~500 zł (no moze pare złotych czasem więcej) czytałem różne opinie na forumku , oraz porownania.Jestem totalnym laikiem i nie znam sie za bardzo w tych sprawach. Dlatego spytam sie jeszcze Was - co Wy byscie mi polecili do tej kwoty lub ew. dołożyć i dozbierać do czegoś lepszego , niekoniecznie kupno na alle[dro]go mnie interesuje.

pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. Perzon

Perzon Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Najlepiej spal hajs :) A tak na poważnie to za tyle możesz tylko używkę kupić, ewentualnie dołożyć ok 100 zł i szukać w promocjach, czasem można za 600 nówkę wyrwać

4. GrooBass

GrooBass Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Wolne Miasto Gdańsk