1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wybuchowy gameplay z Space Hulk: Deathwing pozwala spojrzeć na arsenał

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 30, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Cyanide nie śpieszy się specjalnie z wrzuceniem na rynek Space Hulk: Deathwing. Twórcy od wielu długich miesięcy rozwijają produkcję, która na szczęście wygląda coraz to lepiej. Najnowszy materiał pozwala spojrzeć na arsenał i ten film warto zobaczyć.

    Miałem okazję pojawić się w tym roku na pokazie Space Hulk: Deathwing i gra zainteresowała mnie od pierwszego kontaktu. Tytuł nie zaoferuje dynamicznej akcji bez trzymanki, ale kilka elementów w grze prezentuje się naprawdę nieźle. Z łatwością mogę wyróżnić mroczny klimat, możliwości bohaterów, tona przeciwników i rozgrywka oparta na współpracy – właśnie dla tych czynników warto pamiętać o pozycji.

    Poniższy fragment potwierdza moje pozytywne wrażenia. Walka zapowiada się naprawdę ekscytująco, ponieważ żołnierze muszą zwracać uwagę na dokładny stan swoich pancerzy – jeśli będziemy za często atakowani w nogi, to będziemy wolniej się poruszać.

    Obawiam się jedynie powtarzalności zadań – na pokazie ciągle walka polegała na „idź, zabij, podnieś, przynieś – ale jeśli studio urozmaici wydarzenia, to gra może odnieść spory sukces. Na pewno miłośnicy uniwersum Space Hulk powinni pamiętać o tej produkcji.



     
Wczytywanie...

Poleć forum