1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wybuchy, modelowanie, tekstury - studio Avalanche prezentuje zakulisowe materiały z Just Cause 3

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 28, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    "Seria Just Cause wpłynęła na wszystkie produkcje, jakie tworzymy" - przyznał pracownik studia Avalanche, które wydało w tym roku grę Mad Max, a już w grudniu dostarczy Just Cause 3. Jak wyglądają prace nad tym tytułem?

    Avalanche Studios przygotowało kolejny materiał z prac nad sequelem serii Just Cause. Ostatnio słyszeliśmy, jak to wszystko może być bronią dla kreatywnego gracza, a teraz dowiemy się nieco o wpływie serii na inne gry studia, wybuchach, modelowaniu otoczenia i teksturach.

    Premiera gry 1 grudnia jeszcze tego roku.



     
Wczytywanie...

Poleć forum