1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wyciekły szczegóły mechaniki trybu Survival do Fallout 4

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 25, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Przeciek pojawił się kilka godzin temu na Reddicie i jest efektem grzebania w plikach źródłowych gry po jednej z ostatnich łatek. Bethesda oficjalnie potwierdziła, że wyciągnięte informacje są prawdziwe. Pracownicy studia dodali również, że nadal pracują nad dodatkiem i niektóre rzeczy mogą ulec zmianie, a ponadto powinniśmy spodziewać się również nowych elementów mechaniki.

    Odkryta mechanika trybu survival prezentuje się następująco:

    • Zapisywanie gry: Zapisywanie ręczne i automatyczne całkowicie wyłączone. Aby zachować stan gry należy odnaleźć łóżko i przespać się przynajmniej godzinę.
    • Walka: Jest bardziej groźna dla wszystkich. Gracz zarówno zadaje, jak i otrzymuje o wiele więcej obrażeń. Zadawane obrażenia mogą dodatkowo wzrosnąć wraz z poziomem Adrenaliny.
    • Szyki transport: Wyłączony. Jeśli chcesz się gdzieś dostać, to musisz tam udać się pieszo.
    • Ciężar amunicji: Łuski i naboje mają teraz własny ciężar zależny od kalibru. Najcięższa amunicja, taka jak miniaturowe głowice mocno obciąża bohatera.
    • Kompas: Przeciwnicy nie pojawiają się już na kompasie. Zmniejszono również dystans zarysowujących się na nim potencjalnie ciekawych lokacji.
    • Adrenalina: W trybie Survival automatycznie otrzymujemy ten perk, który dodaje graczowi dodatkowe punkty zadawanych obrażeń. W przeciwieństwie do innych perków, ranga Adrenaliny rośnie wraz z kolejnymi zabitymi postaciami. Sen trwający dłużej niż godzinę obniża rangę Adrenaliny. Jej poziom możesz sprawdzić w każdym momencie w sekcji statystyk w Pip-Boyu.
    • Zdrowie fizyczne: W trybie Sruvival będziemy musieli zajmować się podstawowymi potrzebami bohatera, który musi być stale nawodniony, najedzony i wypoczęty. Przeciągający się okres głodu, pragnienia, czy niewyspania wpłynie negatywnie na poziom zdrowia i statystyki SPECIAL, a także doda Zmęczenie oraz zmniejszy Odporność. Z czasem zacznie zadawać nawet fizyczne obrażenia.
    • Zmęczenie: Działa jak napromieniowanie, ale ma bezpośredni wpływ na punkty ruchu. Im bardziej jesteś zmęczony tym mniej punktów ruchu pozostanie ci do wykorzystania. Punkty Zmęczenia pojawiają się jako czerwona linia na pasku AP.
    • Choroba: Bohater może teraz również zachorować, co może być wynikiem picia nieoczyszczonej wody, jedzenia nieugotowanego mięsa, bądź otrzymania ran od zakażonych wrogów, takich jak Ghoule i Owady. Kiedy bohater zachoruje, gra powiadomi o tym gracza stosownym komunikatem. Efekty danej choroby można sprawdzić na karcie statystyk w Pip-Boyu.
    • Antybiotyki: Mogą zostać stworzone w stacjach chemicznych lub zakupione od lekarzy. Leczą różne objawy choroby.
    • Rodzaje łóżek: Typ łóżka w którym śpisz ma wpływ na długość snu. Śpiwór zapisze grę i może uratować bohaterowi życie ale nie pozwoli na całonocną regenerację.
    • Okaleczenie: Okaleczone ręce i nogi nie leczą się już same wraz z upływem czasu i należy użyć Stimpaka.
    • Udźwig: Przekroczenie możliwego udźwigu zmniejsza wytrzymałość i zręczność, a także tymczasowo rani nogi oraz zmniejsza poziom zdrowia.
    • Towarzysze: Towarzysze nie wstaną już automatycznie, gdy zostaną powaleni podczas walki. Jeżeli nie uleczymy ich po zakończonym pojedynku, wrócą do domu.
    • Repopulacja: Miejscówki, które wyczyściłeś z lootu i przeciwników będą ulegać wolniejszej repopulacji.

     
Wczytywanie...

Poleć forum