1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

wyłączanie konsoli z prądu

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Krawol, Marzec 22, 2010.

  1. Krawol

    Krawol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2010
    Posty:
    1001
    Polubienia:
    114
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa | Otwock
    elo mam pytanko czy w czasie grania jak się wyłączy konsole (wyjmie kabel elektryczny) to coś się zepsuje? bo mam czasami wkurzonego ojca co wyłącza korki w domu i się martwię że zara coś się zepsuje.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Fajnie masz :D moze cos sie zepsuc - nigdy nic nie wiadomo - do wylaczania konsoli sluzy przycisk na obudowie (lub ewentualnie padem/pilotem). tracisz gwarancje przy czyms takim, chyba ze dobry kit wcisniesz :D
     
  4. Krawol

    Krawol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2010
    Posty:
    1001
    Polubienia:
    114
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa | Otwock
    jak to trace?
     
  5. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Teoretycznie ma on racje tracisz, jest to z twojej winy. Nawet jakby Ci prąd wyłączyli i zepsuła by się przez to konsola, to tracisz. Lecz wiadomo jak jest w praktyce nit nie powie witam chcę się przyznać mam ojca idiotę wykręca korki spalił mi się zasilacz i konsola, czy możecie unieważnić gwarancję :D

    Więc śpij spokojnie, dla ojca podłącz jakiś kabel z prądem do szafki z bezpiecznikami, żeby poraziło go i otrzeźwiał.
     
  6. HoFi

    HoFi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2009
    Posty:
    466
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    serwisowi bardzo trudno udowodnić w takim przypadku winę użytkownika

    oczywiście takie odłączanie może uszkodzić konsole/zasilacz, ale nie przesadzajmy szanse nie są duże. Sam podobnie robię/robiłem z Ps1,ps2 czy obecnie z xboxem
     
  7. Krawol

    Krawol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2010
    Posty:
    1001
    Polubienia:
    114
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa | Otwock
    dzięki można t/c

    ojca takiego mam bo mam modem wifi i ja mam przez kabel i nie mam lagów a on ma laptopa i sie wkur**a bo ma laagi i dlatego wyłącza prąd .

    t/c
     
  8. HoFi

    HoFi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2009
    Posty:
    466
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    -kup mu lepszej firmy "modem" wifi (np:coś z linksys-a)
     
  9. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    To widać jesteś bardzo mądry wyłączenie tak komputera przez znajomego spowodowało spalenie każdego podzespołu w PC także monitora;)
     
  10. bgszef

    bgszef Banned

    Dołączył:
    Marzec 12, 2010
    Posty:
    715
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Cie znam skarbie?
    Mojemu koledze w podobny sposob spalil sie komputer, ale nie uznali mu gwarancji poniewaz komputer nie byl podlaczony przed UPS... I jego wina ;/
     
  11. zonk31

    zonk31 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    433
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    wez mu spryskaj laptopa jakims gów**m w sprayu i mu powiedz "ojciec ja tez chce grac":D
    a tak na powaznie, masz jak masz i trudno, rodzicow sie nie wybiera i to nie powinien byc powod do smiechu
    kup sobie jakas dobra listwe z bezpiecznikami, w takim wypadku sie listwa zjara - ok. 40,- wydasz i zmniejsza szanse na przypadkowosc spalenia zasilacza czy iskry po kablu. Albo zrob ojcu awanture ze ciebie tez to wkurza i kropka :D
     
  12. HoFi

    HoFi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2009
    Posty:
    466
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    ... i jeszcze lodówkę ,kuchenki gazową, żelazko, telewizor ....

    ehh powiedz mi co niby spowodowało spalenie wszystkich podzespołów ?? brak prądu ??

    bajki to lepiej dzieciom czytać ;)

    nagły brak prądu może teoretycznie uszkodzić zasilacz , ale najczęściej są one od tego zabezpieczone .
     
  13. CDaddy

    CDaddy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 29, 2009
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Nie zauważył, że gdy wyłącza prąd, to nie ma internetu? :]
     
  14. piter889

    piter889 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dla ziomka w podobny sposob pojawil sie blad E74. Nie jestem pewien czy od tego ale bylo tak:
    Wzielismy jego konsole na dzialke, gralismy sobie we dwoch w Lef4Dead, a inni, wkurzajac sie, wylaczali korki. Po trzecim razie, konsola wywalila blad e74 i dead, gwarancji nie uznali, bo przerobiona i ziomek jest pare stowek do tylu przez glupie zarty innych.
     
  15. Magnum45

    Magnum45 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 24, 2010
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    @HoFi

    Tak,nagly brak pradu moze cos rozwalic.To tak jak czlowiekowi nagle stanie serce,bo potem ciezko je ruszyc,no chyba ze szybko zacznie pracowac z powrotem.

    Co do tematu:jednakze wyłaczam przez kilka lat kompa przez prad.Nic sie nie dzieje,a nawet jak sie rozwali to i tak mam to gdzies,bo to grat ^^

    No ale z xboxem nalezy sie odpowiednio zachowac.
    Krawol,kupze tacie modem :> Albo nie graj w xbl wtedy,kiedy twoj tata siedzi przed laptopem...
    A i chyba cie kojarze z Krawolem z D2trade.pl
     
  16. Maderfaker

    Maderfaker Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2009
    Posty:
    52
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    .
    raczej nic sie nie stanie. ale jest to możliwe przecież niepowinno sie wylaczac kompa z listwy bo sie może cos popiep... i wyłaczamy normalnie... xboxa też wyłaczaj normalnie interfejs i guzik na obodowie chociaż wcale nie musisz a ojcu powiedz,żeby nie wyłaczał tak nagle prądu tylko Ci powiedział i wyłączysz... albo sie dogadajcie jakos inaczej ten twój ojciec jakis *********** . bez obrazy ale troche mi Cie szkoda i jeszcze jak korki wywali to przecież sam nie ma neta i komputera... zzaniedłógo Ci wy***** konsole przez okno :D
     
  17. Krawol

    Krawol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2010
    Posty:
    1001
    Polubienia:
    114
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa | Otwock
    listwe z bezpiecznikami to sie juz dawno tak zabezpieczyłem i mam.

    modem to mam gz D-linka on się nigdy nie zjara .

    wiecie co jak on mi wyłączy to ja mu też .


    Magnum

    tak z d2trade.pl .
     
  18. Magnum45

    Magnum45 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 24, 2010
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hah,ale Krawol,pogadaj z tata.Bo troche dziwne jest wylaczanie pradu za neta.Ty juz jestes bliski ukonczenia gry x,a tu ci tata wylacza prad :D

    p.s.
    Ooo Me too z d2trade :d
    Nie ma mnie tam ostatnio bo zrobilem sobie przerwe z d2 do jutrzejszego resetu ld.tak na marginesie

    @yahoone
    Nie piszemy post pod postem, używamy przycisku edytuj
     
  19. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    Mozesz sobie kupic taka listwe co ma baterie w sobie, wtedy masz 5-10minut na spokojne dogranie i wylaczenie xboxa.
     
  20. szamanxd

    szamanxd Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 29, 2009
    Posty:
    163
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Tarnowskie Góry
    @Up - nie pisz bzdur. Listwa z bateryjką? Wątpie, ze coś takiego jest, a jeśli już to pomyśl ile bateryjka potrafi utrzymać Xboxa/Komputer. 10 sekund? Mniej?

    Zasilacze UPS kosztujące ok. 1000zł dają mniej więcej 30 minut w pryzpadku awarii. Więc proszę, jeśli nie wiesz co piszesz to nie pisz wcale...

    @Topic: Nic Ci się nie spali ani nie zepsuje. Co najwyżej zasilacz, ale Xboxowy ma filtr przeciwprzepięciowy i przeciw przeciążeniowy. Tak samo porządne zasilacze z kompa. Jak czasem jest awaria w elektrowni i w sekundzie pada prąd w całej okolicy to zepsuło Ci się coś kiedykolwiek? To jest mniej więcej to samo więc spokojnie. A co do problemów z tatą - poszukaj w google programu Band Speed Balancer albo coś podobnego i podziel tym transfer po równo. Wtedy ojciec będzie zadowolony a Ty będziesz mieć spokój. Peace. ;)
     
  21. Jubyszonek

    Jubyszonek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2010
    Posty:
    42
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Nie możesz po prostu powiedzieć tacie,że zanim wyłączy prąd niech poczeka aż x-a wyłączysz?Przecież dużo nie poczeka, nie więcej niż 30s.Wytłumacz mu,że przez to może doprowadzić do zepsucia konsoli. ;]
     
Wczytywanie...

Poleć forum