1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wylogowywanie po aktualizacji.

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez dragod, Sierpień 28, 2016.

  1. dragod

    dragod Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 2, 2010
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Po przed ostaniej aktualizacji co jakos czas konsola mi sie wylogowywala i wylaczala.... zrobilem reset, tydzień było ok. Potem znowu aktualizacja i znowu co jakis czas konsola sie wyłącza. Reset.... Nic nie pomoglo co jakis czas jest wylogowanie nawet podczas grania, czasem może być to 3 razy pod rząd, czasem cały tydzień jest ok... Czy ma ktoś coś podobnego? Dodaje ze nie gram wiele raz na jakiś czas maz 2 godziny... co robić oddać do serwisu?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. SecondCoroner

    SecondCoroner Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 13, 2016
    Posty:
    83
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    Ja też tak miałem. Tzn też miałem wylogowanie za każdym razem jak wyłączyłem konsole. Usunąłem/dodałem konto ponownie i jakoś narazie loguje z automatu ale kilka minut po uruchomieniu. Dotychczas było to od razu po włączeniu.
     
  4. dragod

    dragod Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 2, 2010
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    No tak u mnie zawsze wyloguje, tylko chodzi o to ze konsola sie wyłącza...
     
  5. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    A w jakim miejscu trzymiesz konsole? Nie przypadkiem w jakiejś ciasnej półce gdzie konsola nie ma zbytnio dopływu powietrza? Bo może ona z przegrzania Ci się wyłącza?
     
  6. SecondCoroner

    SecondCoroner Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 13, 2016
    Posty:
    83
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    No mi się jeszcze nie wyłączyła ani razu a potrafie grać bardzo długo w weekendy ;)
     
  7. dragod

    dragod Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 2, 2010
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Zrobił bym fotkę... ale juz dałem do Media i teraz musze sie kłócić bo konsole przyjmą ale pad rb nie działa i sie kłócą ze niby 90 dni w karcie pisze a ja im pokazuje ze na ich stronie też pisze 12 miesięcy na kontroler... i maja problem czy wysłać jako zestaw czy osobno... Porażka człowiek chce pograc a same problemy... jak tak dalej pójdzie to przyszłość z ps ....
     
  8. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Bo trzeba było zgłaszać na support konsolę, a nie kłócić się z debilami w sklepie. MS bez problemu by Ci przyjął konsolę jak i pada. Na pada masz 2 lata gwarancji tak samo jak i na konsolę...ja to bym odebrała ta konsolę i słała przez support, bo ją szybciej dostaniesz jak z tego sklepu. I za wysyłkę i odbiór nic nie płacisz. Razem z wysyłką i odsyłką max 2tyg czekania, a w sklepie pewnie z miesiąc poczekasz. Myślisz, że na konsoli Sony jest tak kolorowo? Obyś się nie zdziwił :D
     
  9. SecondCoroner

    SecondCoroner Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 13, 2016
    Posty:
    83
    Polubienia:
    36
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    No @kuleczka91@kuleczka91 ma rację. To się tyczy wielu rzeczy. Dzisiaj już właściwie chyba większość produktów RTV ma gwarancję door-to-door czyli odbiera Ci kurier towar w domu i oddaje do domu. Trwa to jak było wspomniane 2 tygodnie. W sklepie to masz oddanie do sklepu -->odsyłka na magazyn centralny sklepu --> wysyłka do Microsoftu --> odsyłka do magazynu --> odsyłka do sklepu. Przy czym sam serwis ma 2 tygodnie na naprawę. Faktycznie w MM wygląda to tak, że czasem odsyłki do magazynu centralnego mają nawet co TYDZIEŃ. To znaczy, że nie zdziw się jak będziesz czekał na to z 4-5 tygodni. Wiem co mówię. Zmarnowałem 19 miesięcy życia na pracę w tego typu obozie jak MM. Aha i dobra rada. W sklepie pytają (przynajmniej w tej sieciówce gdzie ja pracowałem), czy chcesz oddać na podstawie gwarancji czy "niezgodności towaru z umową". Faktycznie gwarancja jest niebo lepsza ALE gwarancji takiej typowej czasem nie dają 2 lata tylko rok czy 2 miesiące. Ale sklep ma OBOWIĄZEK ODEBRAĆ KAŻDY TOWAR MŁODSZY NIŻ 2 LATA. Na podstawie tej drugiej opcji. Poczytaj trochę na necie jak to działa i bez problemu oddasz wszystko. Z tym, że na podstawie "niezgodności" serwis musi Cię do 2 tygodni POINFORMOWAĆ o sposobie załatwienia reklamacji. A na naprawę czy inną formę "naprawy" mają czas "nieokreślony".

    Mówiąc w skrócie :

    Zapi****laj do sklepu jak najszybciej i odbierz swoją konsolę zanim Ci nią pozamiatają magazyn. I dzwoń na support.



    Dawno się tak nie rozpisałem ...


    EDIT : Takie prawo było z 2 lata temu na pewno. Myślę, że dużo się nie zmieniło ale na 100% musiałbyś te moje info "zweryfikować" czytając jakieś fora prawnicze czy coś...
     
    Ostatnia edycja: Sierpień 29, 2016
  10. sp7foy

    sp7foy Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 28, 2015
    Posty:
    200
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Skierniewice
    O tak, tak.
    Przejdź do konkurencji. Raz zaliczysz serwis (sorki, z jednym problemem się spotkasz) to szybko wrócisz.
    Jeszcze Nikona dokup do Sony i będziesz miał nowe hobby: kontakty z serwisem.
     
    p_bladek lubi to.
  11. dragod

    dragod Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 2, 2010
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Na pada według Microsoftu jest 90 dni gwarancji według ich regulaminu dlatego trzeba oddać do sklepu!
     
  12. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Ja mam konsole ponad rok i wysłałem im pada z 2 tygodnie temu.
     
  13. p_bladek

    p_bladek Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 8, 2016
    Posty:
    861
    Polubienia:
    487
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Chłopie co brałeś?. Na konsolę z padem jest 24 miesiące.
     
  14. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Nie czytaj karteczek z konsoli, bo to gówno prawda. Tak samo masz tam info, że jest tylko rok gwarancji i to też jest niezgodne z prawdą. Na konsole jak i na pada masz 2 lata gwarancji, sama wysyłałam pada to mam informację z rzetelnego źródła. Wyobraź sobie, że pad szedł po zgłoszeniu na www. Człowiek chce doradzić, żeby poszło szybciej i szybciej wróciło, bo już to przerabiał to zawsze znajdzie się jakiś mądrzejszy :)

    @sp7foy@sp7foy mam PS4 od Sony i Nikona i jakoś nie miałam żadnych wycieczek, Nikon już po gwarancji x D
     
    Ostatnia edycja: Wrzesień 2, 2016
Wczytywanie...

Poleć forum