1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wymiana kontrolera do Xbox One

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Palownikus, Czerwiec 1, 2016.

  1. Palownikus

    Palownikus Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 31, 2016
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nysa
    Witam,
    ostatnio byłem zgłosić w sklepie, gdzie zakupiłem konsolę wadliwego pada. Ucieka mi do góry prawy drążek (problem przy celowaniu w grach). Pani ze sklepu przyjęła moją reklamację kontrolera i powiedziała, że potrwa ona 21 dni. Po kilku dniach zadzwoniła i powiedziała, że potrzebny jest numer seryjny konsoli by sprawa ruszyła dalej. Pod koniec rozmowy poinformowała mnie, że najprawdopodobniej potrzebne będzie wysłanie również samej konsoli z padem bo to jest jeden cały zestaw. I tutaj pada moje pytanie. Czy konieczne jest wysyłanie konsoli i kontrolera w celu naprawy samego pada?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3277
    Polubienia:
    1872
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Nie, nie jest potrzebne. Zabieraj pada ze sklepu i sobie sam go zgłoś na supporcie MS. Dostaniesz go szybciej niż ze sklepu. MS potrzebuje numeru seryjnego konsoli, bo na tej podstawie sprawdza czy gwarancja obowiązuje. Jak długo masz gwarancję na konsolę tak długo masz i na pada. Pada zgłaszasz, albo przez support na chacie MS, samemu można przez stronę też zgłosić po zarejestrowaniu konsoli na stronie albo dzwonisz na polską infolinię. Ja wysyłałam już pada także wiem co mówię ;) Nie trzeba wysyłać w ogóle konsoli, bo problem leży w padzie.
     
    Palownikus lubi to.
  4. Palownikus

    Palownikus Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 31, 2016
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nysa
    Ok, dzięki za odpowiedź. Na supporcie MS pokazuje mi pada w wersji czarnej (ja posiadam białą), dodatkowo każą sobie zapłacić 43€. Już raz w tren sposób wymieniłem pada, ale zlecenie dalej jest przetwarzane chociaż pada mam już z powrotem od kilku miesięcy. Wychodzi na to, że albo przez to aktywne zlecenie muszę płacić dodatkową kasę za wymianę, albo jest możliwa tylko jedna wymiana. Dlatego postanowiłem załatwić sprawę przez sklep, a sprawę z otwartym zleceniem będę musiał załatwić przez infolinie MS. Swoją drogą jaki masz stan zlecenia naprawy sprzętu? U mnie jest napisane "w trakcie przetwarzania".
     
  5. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3277
    Polubienia:
    1872
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Ja mam u siebie, że zlecenie jest przetwarzane mimo, że mam pada dawno w domu. Ja zgłaszam zawsze przez chat pisemny jak coś potrzebuję i nie mam problemu. Tam się też konsultant pyta o kolor pada i takiego też otrzymasz po naprawie.
     
  6. Palownikus

    Palownikus Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 31, 2016
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nysa
    O widzisz, tak też zrobię. Dzięki za pomoc.
     
  7. zoltypl

    zoltypl Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2009
    Posty:
    186
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    BARTY
    Otrzyma taki jaki wysle do nich.
    Jezeli reklamacje ma platną ,to znaczy ze kontroler nie podlega juz wymianie.

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  8. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3469
    Polubienia:
    1237
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Jakim prawem może nie podlegać wymianie jak jest kupiony z konsolą i na zestaw jest jeszcze np. 6 miesiacy gwarancji ?
     
  9. zoltypl

    zoltypl Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2009
    Posty:
    186
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    BARTY
    Paragon do ms z data zakupu trzeba przeslac i bedzie mial bezplatna wymiane.

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  10. Palownikus

    Palownikus Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 31, 2016
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nysa
    Gwarancję mam jeszcze 8 miesięcy. Jutro idę do sklepu po pad i załatwię to przez support.
     
Wczytywanie...

Poleć forum