1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wymiana pada przez Microsoft pytania

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez korczyn, Grudzień 6, 2010.

  1. korczyn

    korczyn Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2010
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Kupiłem ostatnio na allegro pada przewodowego jednak okazał się on wadliwy i nie działa. Koleś z tego sklepu powiedział mi, że mogę do nich pada odesłać ale lepiej żebym zgłosił sie z tym do MS, bo często wystarczy podać wszystkie dane o zakupie i oni wysyłają nowego pada. I tu mam kilka pytań. Jak się z nimi połączyc w tej sprawie? Zadzwonić na Helpline (Polska): 00800 441 17 96? Czy taka gwarancja przysługuje mi tylko 14 dni od daty zakupu czy dłużej? Ma ktos jakieś doświadczenia z tym?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. elosiema

    elosiema Banned

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2009
    Posty:
    241
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Jak kupiłeś go z gwarancją to dzwonisz i mówisz co się stało,oni albo przyślą ci od razu nowy albo będziesz musiał wysłać starego do nich.Jeśli kupiłeś używkę to też możesz podciągnąć go pod gwarancję całej konsoli jeśli taką jeszcze posiadasz.
     
  4. Marydson

    Marydson Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 23, 2010
    Posty:
    234
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubaczów
    jak pad na mniej niz 14 dni , gwarancje realizuje sklep , jak wiecej M$
     
  5. krystiano46

    krystiano46 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 12, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A jak wyglada taka sytuacja w moim jednym padzie ciezko dziala przycisk LB i musze mocno go wciskac zeby zadziałał , jest to uciązliwe przy grach typu fifa. nnie mam juz na niego gwarancji ale jak kupie nowy i zglosze w nim uszkoodzenie to moge odeslac jak cos ten stary? przeciez moglo mi sie pomylic ktory byl nowszy :)
     
  6. Lukkon

    Lukkon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2010
    Posty:
    37
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Rybnik
    Moim zdaniem sprobowac mozesz ,ale w MS nie siedza idioci a roznice w nowym a uzywanym padzie sa raczej widoczne. Najwyzej sie pomyla i odesla ten sam. ;)
     
  7. raflooldz

    raflooldz Banned

    Dołączył:
    Maj 17, 2010
    Posty:
    264
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Na pewno nie przyślą Ci pada przed wysyłką, kiedyś tak było, ale ludzie kłamali na potęge że im się psują by wyłudzić za friko pada i potem już trzeba było wysyłać by wymienili :D
     
  8. krystiano46

    krystiano46 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 12, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Pada oczywiscie bym wyslal tylko ze tego uszkodzonego a nie nowego z nowego mialbym tylko gwaracje?
     
  9. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    jesli nie minęły 2 tygodnie od zakupu to powiedzą ci zebys wymienil w sklepie, w którym kupiles. jesli więcej niż 2 tygodnie to będą chcieli skan paragonu, sam bedziesz musial wysłac im tego pada i oni odeślą dobry (niekoniecznie nowy)
     
Wczytywanie...

Poleć forum