1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wymiana pada, reklamacja

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez szlovak, Maj 14, 2014.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. szlovak

    szlovak Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 6, 2013
    Posty:
    40
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    Powiedzcie czy jak się reklamuje pada to wybór pada na stronie xboxa jest w celu stwierdzenia jaki się ma ten popsuty czy jaki się chce w zamian? Lecą w ***** na infolinii, gościu ściemnia że dostanę czarnego bo takiego miałem. Przecież mają numer seryjny pada i dobrze wiedzą że zepsuty pad był czarny.

    Nigdy już nie będę reklamował przez ich stronę tylko pójdę do sklepu gdzie kupowałem. 3 kwietnia zaczęcie reklamacji, 4 kwietnia kurier, 10 kwietnia info na mailu że wysłali, koło 8 maja zniknął status ze stronki!!, więc piszę na czat, otwierają jakiś następny numerek i mówią że zadzwonią w 72 godziny. Oczywiście nie dzwonią i po 4 dniach roboczych nawet. W końcu dzwonię dzisiaj i pytam (oczywiście musiałem znaleźć tajny numer żeby móc zadzwonić z komórki) i gościu mówi tą ściemę co wymieniłem o kolorze pada i że w ciągu 10 dni będzie. Bardziej gównianej firmy chyba nie widziałem. Można to gdzieś zgłosić do urzędu ochrony konsumenta? Po prostu beznadzieja. Miał ktoś też podobnie? Zaufanie do tej firmy spadło u mnie do zera. W przyszłości chyba innych firm konsole będę kupował.

    Pierwsza sprawa: jesteś świeżakiem, więc zakładasz tematy tylko i wyłącznie w dziale dla świeżaków.
    Druga sprawa: wulgaryzmy.
    Niestety, WARN!
    //TheOFF
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Tylko co ci sie nie podoba. Miałeś czarnego taki dostaniesz. Co wybierzesz za 0 euro to i tak dostaniesz takiego samego. Nie widze zeby ktoś cie oklamywal. Oni otrzymują pada wysyłają nowego w pl dojdzie poczta polską czas oczekiwania do miesiąca czasu. Możesz im zalozyc co najwyżej sprawę w sądzie, zapłacić za nią i oczywiscie tylko ją przegrać.

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
     
  4. Kizo

    Kizo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 22, 2014
    Posty:
    393
    Polubienia:
    146
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zary, Poland
    Ja kilka razy reklamowałem na ich stronie xbox zasilacz za kazdym razem wszystko przebiegało ok czas oczekiwania 14 dni zadnych zastrzezen : jak uzywałs jezyka takiego jak na forum to sie nie dziwe że cie olali
     
    1 osoba to lubi.
  5. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    dokładnie, jak na codzień tak zwracasz się do ludzi to nie dziw się że jesteś rozpatrywany jako jeden z ostatnich.
    kosz.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum