Wymóg stałego połączenia z Internetem w nowym Hitmanie sprawia coraz większe problemy

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Odcinkowa formuła, stałe połączenie z Siecią, pozornie niewielka zawartość każdego odcinka - same kontrowersje z tym nowym Hitmanem. A teraz jeszcze są problemy z wywalaniem z gry i brakiem darmowych wyzwań.

Hitman jest kontrowersyjną odsłoną serii z kilku powodów. Przed premierą wielu graczy nie chciało nowych przygód Agenta 47 w odcinkowej formule, gdzie co miesiąc dostawać mamy tylko jedną dużą planszę. Bardzo bogatą, świetnie zaprojektowaną planszę (przynajmniej Paryż, o czym przeczytacie w naszej recenzji), lecz wciąż - jedną.

Zaakceptowaliście ten fakt i cieszycie się solidnym Hitmanem? Twórcy spieszą z nowymi problemami. Jeśli gracie w ten tytuł i jesteście połączeni z Internetem (a żeby robić wszystkie dodatkowe scenariusze tworzone przez graczy i ograniczone czasowo misje Eskalacja musimy być online), po utraceniu połączenia gra wywala nas do menu głównego. Autozapis czy nasze save'y zostaną, lecz od momentu ich wykonania mogło się dużo wydarzyć.

Sprawa jest o tyle problematyczna, że ostatnio coraz częściej występują błędy w połączeniu z serwerami. W rozmowie z serwisem Eurogamer, przedstawiciel IO Interactive wyjaśnił:

Gdy zapowiadaliśmy Hitmana, wyjaśniliśmy graczom, w jaki sposób chcemy stworzyć "żywą grę" (ang. live game). To wciąż ewoluujący twór, rozrastający się wraz z wkładem społeczności i aktualizacjami z naszej strony. Wchodzą w to nowe zlecenia, nowe Eskalacje, Nieuchwytne Cele, wyzwania [...] Można zaliczyć poziomy poza Siecią, ale by zapewnić odpowiednią formę "grania na żywo", stan gry oddzielnie zapisywany jest dla rozgrywki online i offline.
Tu pojawia się kolejny problem. Nawet jeśli ktoś nie doświadczył zerwanych połączeń, wspomnianych Nieuchwytnych Celów zwyczajnie nie mógł jeszcze przetestować. Takie misje pojawić się miały tydzień po premierze i regularnie zmieniać, oddając coraz to nowe wytyczne likwidacji celów. Atrakcyjność tych zleceń polega na tym, że po ucieczce naszej niedoszłej ofiary, traciliśmy możliwość zabicia jej na zawsze. No, ale to nie ma znaczenia, bo aktualnie to bardziej "Niedostępne" niż "Nieuchwytne" cele.

Jeśli więc chcecie zaliczać wyzwania, korzystać z bogatej puli kontraktów tworzonych przez graczy czy spróbować swoich sił w Eskalacji (kilka coraz trudniejszych plansz z rzędu), musicie być stale online. "Nieuchwytne Cele" mamy dostać bliżej premiery kwietniowego odcinka.


 

torawa

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Jest wręcz przeciwnie, problem z serwerami naprawili, nawet obrazki ładują się w komplecie.

pozornie niewielka zawartość każdego odcinka
Zawartość jest ogromna, pytanie czy gracze z tego skorzystają? Odpowiedź: raczej nie, w necie pełno jest wypowiedzi o przejściu tego w godzinę. Zwykli lamerzy nie cieszą się grą tylko przechodzą jak najszybciej i byle jak, ot wpaść zabić cele i wypad. Zdecydowanie lepsze byłyby mniejsze mapy, lamerom zajęłoby to tyle samo czasu na mapę, a że byłoby ich 5 razy więcej to by pisali o 5 godzinach (a nie o 1h).
 

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
To przypomniało mi stare czasy gdy gier na rynku nie było za wiele i przechodziło się taki tytuł na kilka sposobów a nie jak dzisiaj byle zaliczyć bo następna płyta czeka a czasu tak mało, w serii hitman zawsze można było wlecieć z karabinem i wszystkich wystrzelać a tym samym zrobić misję w 20minut tylko nie o to w tym chodzi.


Dobrze to widać na tym przykładzie.
 

Do góry Bottom