1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wymóg stałego połączenia z Internetem w nowym Hitmanie sprawia coraz większe problemy

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 25, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Odcinkowa formuła, stałe połączenie z Siecią, pozornie niewielka zawartość każdego odcinka - same kontrowersje z tym nowym Hitmanem. A teraz jeszcze są problemy z wywalaniem z gry i brakiem darmowych wyzwań.

    Hitman jest kontrowersyjną odsłoną serii z kilku powodów. Przed premierą wielu graczy nie chciało nowych przygód Agenta 47 w odcinkowej formule, gdzie co miesiąc dostawać mamy tylko jedną dużą planszę. Bardzo bogatą, świetnie zaprojektowaną planszę (przynajmniej Paryż, o czym przeczytacie w naszej recenzji), lecz wciąż - jedną.

    Zaakceptowaliście ten fakt i cieszycie się solidnym Hitmanem? Twórcy spieszą z nowymi problemami. Jeśli gracie w ten tytuł i jesteście połączeni z Internetem (a żeby robić wszystkie dodatkowe scenariusze tworzone przez graczy i ograniczone czasowo misje Eskalacja musimy być online), po utraceniu połączenia gra wywala nas do menu głównego. Autozapis czy nasze save'y zostaną, lecz od momentu ich wykonania mogło się dużo wydarzyć.

    Sprawa jest o tyle problematyczna, że ostatnio coraz częściej występują błędy w połączeniu z serwerami. W rozmowie z serwisem Eurogamer, przedstawiciel IO Interactive wyjaśnił:

    Tu pojawia się kolejny problem. Nawet jeśli ktoś nie doświadczył zerwanych połączeń, wspomnianych Nieuchwytnych Celów zwyczajnie nie mógł jeszcze przetestować. Takie misje pojawić się miały tydzień po premierze i regularnie zmieniać, oddając coraz to nowe wytyczne likwidacji celów. Atrakcyjność tych zleceń polega na tym, że po ucieczce naszej niedoszłej ofiary, traciliśmy możliwość zabicia jej na zawsze. No, ale to nie ma znaczenia, bo aktualnie to bardziej "Niedostępne" niż "Nieuchwytne" cele.

    Jeśli więc chcecie zaliczać wyzwania, korzystać z bogatej puli kontraktów tworzonych przez graczy czy spróbować swoich sił w Eskalacji (kilka coraz trudniejszych plansz z rzędu), musicie być stale online. "Nieuchwytne Cele" mamy dostać bliżej premiery kwietniowego odcinka.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. torawa

    torawa Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Maj 19, 2009
    Posty:
    22
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Jest wręcz przeciwnie, problem z serwerami naprawili, nawet obrazki ładują się w komplecie.

    Zawartość jest ogromna, pytanie czy gracze z tego skorzystają? Odpowiedź: raczej nie, w necie pełno jest wypowiedzi o przejściu tego w godzinę. Zwykli lamerzy nie cieszą się grą tylko przechodzą jak najszybciej i byle jak, ot wpaść zabić cele i wypad. Zdecydowanie lepsze byłyby mniejsze mapy, lamerom zajęłoby to tyle samo czasu na mapę, a że byłoby ich 5 razy więcej to by pisali o 5 godzinach (a nie o 1h).
     
  4. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3467
    Polubienia:
    1237
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    To przypomniało mi stare czasy gdy gier na rynku nie było za wiele i przechodziło się taki tytuł na kilka sposobów a nie jak dzisiaj byle zaliczyć bo następna płyta czeka a czasu tak mało, w serii hitman zawsze można było wlecieć z karabinem i wszystkich wystrzelać a tym samym zrobić misję w 20minut tylko nie o to w tym chodzi.



    Dobrze to widać na tym przykładzie.
     
Wczytywanie...

Poleć forum