1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wypalanie gry z xgd3 " optimal layer break position exceeds l0 capatity "

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez chomik24, Styczeń 5, 2012.

  1. chomik24

    chomik24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 15, 2008
    Posty:
    66
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Więc chciałem wypalić raymana i niestety ( od czoraj jestem po formacie )

    Pobrałem imgburna 2.5.6.0 i ustawiłem calculate optimal .... nie pierwszą gre na xgd3 wypalam ale teraz pojawiło się dodatkowe okienko po wybraniu opcji turncate...

    Brzmiało optimal layer break position exceeds l0 capatity i 2 różne liczby
    Dałem ok a tu już jakieś errory na czerwono

    Daje fotkę ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us


    Sądziłem że to może być wina obrazu bo był on odzyskany z lekko padniętego dysku....

    Kod:
    -------------------------------------------------------------------------------
    \\//\\//\\//\\//  _ |_  _ \ \/ /_  _  _  \\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
    //\\//\\//\\//\\ (_||_)(_|/ /\ \_||_ | | //\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//
    ------------------------_|------_||_||_|--v1.0.6-------[http://abgx360.net]----
    
    Checking for updates to abgx360.dat...
         Server file abgx360.dat no newer than local file - not retrieving
    
    C:\copy\rayman\mvl-roro\mvl-roro.dvd is valid
    
    Checking Game
         ISO: "C:\copy\rayman\mvl-roro\mvl-roro.iso"
         Size: 8594186240 bytes (filesize too small!)
    Warning: This ISO is short 102244352 bytes! Part of the game data is missing!
             (should have been at least 8696430592 bytes)
         Files in ISO: 126, Folders in ISO: 2
         Total bytes used: 5935039399 (68.52%)
    Game appears to have random padding
    
    Checking default.xex
         Original PE Filename:  x360_ITF_Techno_f.exe
         Original PE Timestamp: 2011/10/01 12:40:56
         Min Kernel Required:   v2.0.13599.0
         Game Name:             Rayman Origins
         No Avatar Awards
         Achievements:          36 Achievements totaling 1000 Gamerscore
         XEX CRC = E6774B88
         XEX Media ID: 0148FB872216D8DDAE49DBBD-5A0E3F5F
    
    Region Code: 0xFFFFFFFF
         Region Free!
    
    Checking topology data
    The first 12 sectors of topology data are blank!
    Querying the online database to find the appropriate verified data to use...
         Topology information was downloaded successfully
    
         Looking for TOP_XGD3-DID-F87A804E_v1.sha1 in the online verified database
         Server file TOP_XGD3-DID-F87A804E_v1.sha1 no newer than local file - not retrieving
    Your topology data doesn't match the file in the database!
    
    Set AutoFix Threshold to Level 1 or higher in order to fix the topology data
    
    Checking SS
         Timestamp of Authoring: 2011/10/05 00:00:00
         Timestamp of Mastering: 2011/10/13 03:45:57
         SS Version: 2 (not trusted)
         SS CRC = 2633E26E (RawSS = 5B6829F6)
         SS Media ID: 0148FB872216D8DDAE49DBBD-5A0E3F5F (matches game)
    SS looks valid
    
    Checking DMI
         Timestamp of Authoring: 2011/10/05 00:00:00 (matches SS)
         DMI CRC = 336B4436
         DMI Media ID: 0148FB872216D8DDAE49DBBD-5A0E3F5F (matches game)
    DMI looks valid
    
    Checking PFI
         PFI CRC = 26AF4C58
    PFI matches known data (XGD3)
    
    Video partition found
    ISO size is too small to contain the L1 Video! Video CRC check was aborted
    
    Stealth check failed!
    
    Czy obraz rzeczywiście jest zepsuty czy abgx jest jeszcze nie w formie?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    "walnięty obraz" wiadomo po:
    ImgBurn pokazuje "Size: 8 594 186 240 bytes" a to źle dla XGD3;
    ABGX pokazuje: "ISO size is too small to contain the L1 Video! Video CRC check was aborted" a to też źle jak powyższe;

    uwagi:
    obraz robiłeś z gry wypalonej na zwykłej nagrywarce? wypaliłeś ~97%, z tego 100% się nie zrobi, a ABGX ich "nie dogra";

    p.s
    "calculate optimal" sam wypalałem WSZYSTKIE XGD2, XGD2_AP25 i XGD3 na "standardowych" wartościach LayerBreak i na zwykłej nagrywarce i iHAS i wszystko ok;
     
Wczytywanie...

Poleć forum