1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wypalenie obrazu gry (AC:B) na płyte + inne pytania

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Crack7495, Listopad 26, 2010.

1. Crack7495

Crack7495 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam! Czytając wszystkie wasze odpowiedzi myślałem, że rozwieją one moje wątpliwości. Jestem amatorem w tych sprawach, więc trudno się połapać w tym co piszecie, jakieś wgrywanie patch'y itp. Przedstawię Wam moją sytuacje i mam nadzieję, że uzyskam w pełni satysfakcjonująca mnie odpowiedź.
    Tydzień temu, zanim jeszcze wyszła nowa wersja LT+ czy jakiekolwiek inne patche, nie czytając żadnych informacji pobrałem NFS Hot Pursuit, wypaliłem na płytkę, wrzuciłem do konsoli i zaktualizowałem dash board na ten najnowszy 12611 (bodajże). Wiadomo, co się stało - zrypałem sprawę (szczególnie jako użytkownik xbox'a który gra tylko i wyłącznie offline). Posiadam napęd Lite-on, więc z tego co się doczytałem, konieczna jest w moim przypadku instalacja nowego FW LT Plus. Dziś o godzinie 15 jadę więc z xbox'em zaktualizować moją konsolę (w skłąd aktualizacji wchodzi właśnie wgranie nowego LT+) w miejscu gdzie ją przerabiałem.