1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wysyłanie Xboxa Na Gwarancje

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ShotGame, Maj 26, 2014.

  1. ShotGame

    ShotGame Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 12, 2014
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam !

    Dziś postanowiłem nie męczyć się z xboxem i wysłać go na gwarancje, jednak pojawił sie problem: Chciałem oddać xboxa na gwarancje, jednak tam gdzie go kupilem nie dało się go oddać.

    Weszłem na stronę myservice.xbox.com i wypełniłem wszystkie formularze.

    Dostałem info, że ktoś z UPS przyjedzie do mnie i weźmie go, i tu nasuwają sie moje pytania:

    1.Kiedy kurier z UPS przyjedzie, lub jak się z nim umówić ?
    2.Musze wydrukowac kartę przejazdu ! jednak zgłosiłem problem wczoraj, a wydrukuje kartę jutro bo drukarka jest zepsuta i czy są jakieś ograniczenia czasowe z tą kartą i umówieniem sie z kurierem, czy moge wysłać konsole kiedy chce ?
    3.Czy konsola może zaginąć w jakiś sposób, a jak zginie to dostanę odszkodowanie ?

    To na tyle !
    Wiele pytań zadawałem na tym forum o tej konsoli(i wiele mi one pomogly), jednak mam już dość, bo jestem pewny, że moja konsola jest tak zepsuta, że nie da sie jej samodzielnie "domowymi" sposobami naprawić.

    Jeśli chcecie zobaczyc moje pytania to wejdzcie na moj profil.

    Dzięki za odpowiedzi !!!! :)

    Moja konsola
    [​IMG]
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxankazuya

    maxankazuya Banned Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2012
    Posty:
    836
    Polubienia:
    95
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    1. Poprzez stronę UPS dokladnie nie pamietam jak- masz wszystko w emailach
    2. nie bedzie z tym problemu, ja wydrukowalem chyba dopiero po 2tygodniasch od zgloszenia i przyjecia usterki
    3. nie zginie- caly proces gwarancyjny bedziesz mógł monitorować poprzez strone xboxmyservice (w mailu wszystko pisze)
     
  4. Hardkooro

    Hardkooro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2011
    Posty:
    52
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Zabrze
    Siema
    Nie wysyłaj jej jedynie w pudełku oryginalnym z konsoli, ponieważ słyszałem o przypadkach takich jak wysłanie konsoli przez pomyłkę do sklepu i wystawienie jej do sprzedaży..
     
  5. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7159
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Skąd się biorą tacy bajkopisarze :p

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  6. Hardkooro

    Hardkooro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2011
    Posty:
    52
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Zabrze
    Napisałem serio, kiedyś czytałem o takiej sytuacji :)
     
  7. KarMan

    KarMan Banned

    Dołączył:
    Maj 24, 2014
    Posty:
    16
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Tak i jeszcze pewnie gościu który wysłał tą konsolę na gwarancję jak się zorientował że wysłali ją do sklepu to poszedł i ją kupił
     
  8. starpaker

    starpaker Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    31
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Ktoś ma bardzo bujną wyobraźnię. Pewnie coś usłyszał i dodał trochę od siebie. Co prawda spotkałem się raz z tym, że serwis zaznaczył, że sprzęt, który jest wysyłany do naprawy ma być w opakowaniu zastępczym ale to było w przypadku laptopów HP i spowodowane to było tym, że Oni nie patrzyli w co pakują sprzęt po naprawie a opakowania zastępczego nikomu nie będzie szkoda.
     
Wczytywanie...

Poleć forum