1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Wzmacniacz stereo, a połączenie dvd i odsłuch mp3

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez SNR, Maj 9, 2010.

1. SNR

SNR Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Lubelszczyzna
    Witam, jestem laikiem w tych sprawach i mam pytanie.
    Niebawem planuję zakup zestawu stereo, 2 kolumny i jakiś starszy wzmak. I tu rodzi się pytanie, czy w takim starszym wzmacniaczu jest wejście, aby podłączyć do niego dvd i aby odsłuch piosenek był przez usb w dvd oraz, aby podłączyć go z xboxem?
    Pewnie głupie pytanie, ale wolę mieć pewność przed zakupem, pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

2. Lotnik421 Xbox One

3. bunker.lp

bunker.lp Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kwidzyn
    no ja mam do xbox'a 360 wzmacniacz diora WS 354 i altusy 110 i we wzmacniaczu mam coś jak czinczaki stereo ( biała i czerwona wtyczka) czyli wystarczy kabel z jednej strony wyjście z drugiej wejście( coś jak przedłużacz) ale do dvd ten co masz w zestawie kabel rozdzielisz żółty od reszty i normalnie podłączysz pod dvd :D

edit
    -------

dodam, że zawsze są w unitrach i diorach takie wejścia

4. scorps

scorps Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8