1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

X360 "Prince of Persia" bundle - problem z zalaczona gra

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez zabilimizolwia, Kwiecień 28, 2009.

  1. zabilimizolwia

    zabilimizolwia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    56
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Wtiam wszystkich,

    jestem nowy ale grzebalem po tym i innych forach i nic ciekawego nie znalazlem odnosnie mojego problemu..

    Zakupilem niedawno zestaw x360 premium z "Prince of Persia", zadowolony rozpakowalem sprzet i uruchamiam gre.. "przeczysc plyte szmatka" odpowiedzial. wiec przetarlem i jeszcze raz. wracam do sklepu i mowie co jest grane, wymienili mi caly zestaw bo gra sie uruchomila.
    podlaczylem xa do neta i zaktualizowalem dasha. i przy probie zgrywania na dysk w okolicach 45-48% "przeczysc plyte szmatka". (gra sie uruchamia, ale poki co doszedlem do momentu gdzie mapa sie pokazala i podejrzewam ze przy pozniejszym graniu wywali sie przy tych 48%)
    plyta nowka niesmigana, to przy tym komunikacie piszecie ze to moze byc wina padajacego napedu. wiec zarejestrowalem konsole i wyslalem na gwarancje (nie chcieli zebym zalaczyl plyte), wczoraj sie wrocila, wymieniony naped i plyta glowna jak pisza..
    ale w tym samym miejscu plyta sie zacina..

    dodam jeszcze ze xbox nie byl przerabiany, PGR4 chodzi i zainstalowal sie bez problemu. niestety nie mam znajomych z xboxem zeby u nich sprawdzic plyte ani pozyczyc inna.

    Ps1. Jeszcze jedna sprawa, w paczce z serwisu byla kartka zeby ponownie polaczyc pada z konsola.. nie trzeba bylo. Oznacza to ze nie wymienili nic? czy co? bo troche dziwne to, no nie?

    PS2. Firma Ubisoft skierowala mnie do sklepu albo do producenta, pytam czy moglbym im wyslac ta gre zeby sprawdzili ale pani poinformowala mnie ze nie ma w tej chwili takiej mozliwosci bo.... nie ma jeszcze w Polsce ich biura..(?)

    Jak myslicie? jak rozwiazac sprawe? o co to w ogole chodzi?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jar

    Jar Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 26, 2009
    Posty:
    70
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Łódź
    Imo chodzi o płytę, może wyglądać na nówkę etc ale fakt,że jest źle nagrana w tym momencie pozostaje niewidoczny(a jestem prawie pewien,że o to chodzi). Z drugiej strony to dziwne skoro typ wymienił Ci cały zestaw na nowy(może trefna partia jakaś?)

    Cuda Panie cuda.
     
  4. Kabosh

    Kabosh Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2008
    Posty:
    106
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Słupsk
    no i w sumie ciezko tobie w takiej sytuacji pomoc, bo to polska, sam widzisz ludzie od gry nie ma nawet biura (?!) w kraju, nie ma tak naprawde na to rady, jak wyskakuje przeczysc plytke szmatka zawsze jest cos nie tak, albo naped albo plyta, i nie musi byc porysowana tylko nie wiem np źle wytloczona, wiec nie martw sie sam widzisz ze twoj xbox zyje i ma sie dobrze, wiec prawdopodobniej masz z**** plyte. mysle ze jakby ci wymienili gre a nie konsole byloby ok wszystko
     
  5. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    niedziwne ze nieprosili o ponowne laczenie pada z konsola jak naped tylko wymienili a modul rf zostal ten sam-.-


    jak dla mnie wina plytki,niema wyjscia zeby sprawdzic u kogos innego albo...sprzedac;D itak gratis dostales,a PoP krotka jest;]
     
  6. zabilimizolwia

    zabilimizolwia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    56
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    dzieki za szybka odpowiedz,
    dzwonilem do serwisu xboxa i dowiedzialem sie, ze w serwisie zajmuja sie tylko naprawa sprzetu, nie maja juz takich zestawow zeby mogli mi wymienic gre. Napisalem jeszcze maila do Ubisoft'u i czekam na odpowiedz od nich. jak to nie pomoze to jeszcze zadzwonie do siedziby MS i zobacze co tam powiedza.

    Sprzedawac nie chce bo jesli komus nie bedzie chodzic to tylko glupio mi bedzie. Tylko szkoda bo kupilem zestaw a wyglada na to ze plyta i tak nie chodzi :)

    ps. a jest mozliwosc zgrania gry na dysk komputera (nie liczac metod rozmontowywania dvdromu i posiadania odpowiedniego czytnika - bo posiadam tylko laptopa)? albo jakis inny sposob na sprawdzenie odczytu plyty?
     
  7. Usul

    Usul Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    108
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miałem to samo, chodzi o to, że te gry z zestawu są cieńsze i dlatego czasami są takie błędy.Wymieniłem ją na taką samą(też z zestawu) i ta działała.To tylko kwestia tej płyty, ale mogę się mylić.Taką informacje dostałem od sprzedawców w porządnym sklepie z grami, mieli już ten przypadek wiele razy, a ich metoda się sprawdziła.Mam pytanie, czy masz możliwość grania??Bo ja miałem, tyle że dźwięku nie było i save'y po jakimś czasie przestały działać i tak w połowie gry nie mogłem jej włączyć.Jeżeli masz to samo to nie pozostaje(raczej) nic innego jak wymiana tej gry, lub co tam chcesz z nią zrobić.
     
  8. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok


    Eeeeee ze co q**a?ciensze?jak to :O?
     
  9. zabilimizolwia

    zabilimizolwia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    56
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    witam ponownie, dostalem maila z ubisoftu ze jak w zestawie to do producenta albo sklepu, to zadzwonilem jeszcze do sklepu i dowiedzialem sie ze cala partia tych plyt byla walnieta z tego bundle pack'u. Ponoc MS wie o tym ale na serwisie milczeli.. jutro sprobuje jeszcze raz zadzwonic do MS..

    Usul: gra sie uruchamia ale jestem na samym poczatku dopiero.

    29.04.2009: Jestem po telefonie kolejnym do serwisu MS.. na informacje, ze dowiedzialem sie ze cala partia plyt byla wadliwa, po kilku minutach konsultacji dostalem propozycje zebym poszedl do... wypozyczalni gier i zainstalowal ja sobie na dysku.. Nie po to kupowalem bundle packa zeby pozyczac gre ktora byla w zestawie.. kazdy umywa od tego rece..
     
  10. Zambu

    Zambu Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 29, 2009
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Reda
    mialem dokłanie taki sam problem jak ty tylko że ja kupiłem xboxa z gta 4 rozakowuje otwieram pudełko gta 4 patrze a tu na płycie wytoczone takie kółko patrze pod płyta (z*e*a*epudełko) takie klocki po bokach ostre płyta u kuriera sie obkręcila podczas jazdy i po grze poszlem ja scalic (jest takie cos w niektórych sklepach co rysy wypełnia) grałem 2 dni i musiałem zapomnieć o gta 4 :confused:OSTRZEŻENIE DO WSZYSTKICH ŻEBY UWAŻALI NA TAKIE GÓ*NA W PUDEŁKU
     
  11. Kabosh

    Kabosh Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2008
    Posty:
    106
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Słupsk
    porycie, i oni niby chca by nie przerabiac konsol, jak traktuja tak klientow. dobrze ze ci nie wmawiaja jescze ze to ty zepsules ==" tak naprawde to juz nic nie zrobisz, konsole masz sprawna na bank...a gre nie.
     
  12. zabilimizolwia

    zabilimizolwia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    56
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam ponownie,

    napisalem jeszcze 2 maile do supportu w stanach zjednoczonych.. odpisali ze nie moga pomoc bo sie tym nie zajmuja.. to jeszcze napisalem do polskiego supportu i po kilku godzinach otrzymalem odpowiedz zebym skontaktowal sie telefonicznie bo otrzymam w ramach rekompensaty gre lub akcesorium.. Pani na infolinii zapewnila ze oni by sie kontaktowali z klientami ktorzy zglosili taki problem bo dopiero otrzymali odgorne informacje o tej rekompensacie..

    mysle ze temat do zamkniecia.
     
  13. HollyBloody

    HollyBloody Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 16, 2009
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Łódź
    Prawda jest taka że MS, robi wszystko, aby nic nie stracić. Rok temu miałem podobny przypadek z Fable II. Wkońcu musiałem dać starszego członka rodziny do telefonu, bo myślałem że nie wytrzymam. Po tym złożyłem pismo do sklepu w którym zakupiłem grę. Po dwóch dniach, zadzwonili i powiedzieli żebym przyjechał po odbiór nowej gry. Musisz poprostu być stanowczym. Zrób tak jak ja zrobiłem.
     
Wczytywanie...

Poleć forum