1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 elite jasper

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez patrycy, Czerwiec 14, 2010.

  1. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jestem nowy warto brać? ok. 1000zł cenna to jest najlepsze z x na rynku?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. AHC

    AHC Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2010
    Posty:
    357
    Polubienia:
    37
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polkowice
  4. markov

    markov Banned

    Dołączył:
    Maj 17, 2009
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Głogów
    Jezeli przez najlepsza rozumiesz najwiekszy dysk, to tak. Do tego dostajesz kabel hdmi w zestawie, i czarny kolor - w niczym innym nie rozni sie ta konsola od zwyklego arcade ;)
    Cena jak dla mnie wysoka, sam kupilem x360 z 20 gb dyskiem, 2 padami, jakimis tam grami za polowe z tego ( jasper ).

    Wybor nalezy do Ciebie, dla mnie to stosunkowo wysoka cena.
     
  5. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  6. Bansuj

    Bansuj Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 4, 2010
    Posty:
    506
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Tczew
    A masz zamiar grać na piratach?
     
  7. Fantomx

    Fantomx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2009
    Posty:
    77
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    ja bym poszukał z jakimiś grami na początek..
    a jak chcesz grac na oryginałach to bez ixtream.
     
  8. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  9. Koxus

    Koxus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 20, 2010
    Posty:
    235
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    poczekaj do e3, możę zapowiedzą nową wersje
     
  10. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ile to moze potrwac? ale ogolnie nie ma lepszej na rynku teraz i ja polecasz?
     
  11. Keres

    Keres Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 14, 2010
    Posty:
    216
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Ja bym nie czekal.Wiadomo ze jesli bedzie nowa konsola to nie bedzie jej tak latwo przerobic i przez kilka miesiecy musial bys czekac az cos w tym temacie ruszy ( o ile bedzie nowa konsola i o ile bedzie dalo sie ja przerobic).Narazie wszystkie xboxy sa podobne , roznia sie jedynie dyskami.Jesli masz duzo kasy to polecam xboxa elite :)
     
  12. biskent00

    biskent00 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 21, 2010
    Posty:
    104
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Czerniejewo/Gniezno
    Ja kupiłem niedawno X'a Jasper cos w marcu za 950 zl nowego . Przerobilem go i jak narazie działa bez problemu . Koniecznie chcesz nowego?
     
  13. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    no raczej nowy.. masz jaspera elite tak?
     
  14. Marcinpl25

    Marcinpl25 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 6, 2009
    Posty:
    322
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Pruszków
    Nie kupuj elite bo już się nie opłaca. Nowy xbox 360 w wersji odchudzonej z 250 gb dyskiem, wifi i nowym chłodzeniem będzie wart tyle co elite. W usa 199$
     
  15. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    wszytsko spoko tylko kiedy wyjdzie?
     
  16. Deep

    Deep Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2009
    Posty:
    333
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Oława
    W Polsce za około miesiąc.
     
  17. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    okej czekam miesiac pozniej nie wiadomo czy bedzie sie wgl dalo przerobic a jesli tak to na pewno nie odrazu tylko czekanie... a parametrami sie prawie wgl nie rozni no i jest wifi ale skoro bede gral na piratach to po co mi wifi? Moze jeszcze stanieja elite co myslicie?
     
  18. Abaddone`

    Abaddone` Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 11, 2010
    Posty:
    500
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Krk
    z czasem zobaczymy co oni takiego wykombinowali. cos czuje, ze wadą bedzie własnie to, ze jest mniejszy i moze szybko sie zagrzewac bo wszystko bedzie w kupie. Ale ogolnie elite wyglada ladniej niz ten nowy ;)
     
  19. Baldek

    Baldek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 30, 2009
    Posty:
    212
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    K-g
    Moim zdaniem, jeśli iks ma Ci służyć do grania na piratach, to Elite nie jest Ci potrzebny.
     
  20. Direkts

    Direkts Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2008
    Posty:
    31
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    bierz po jak najmniejszych kosztach konsolke z dyskiem a reszte kasy na kinect zostaw ;]
     
  21. patrycy

    patrycy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    czemu?
     
Wczytywanie...

Poleć forum