1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

xbox 360 hitachi 20 Gb około siedmioletnia

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez jarek12344, Październik 10, 2012.

1. jarek12344

jarek12344 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam jestem laikiem w temacie xbox i mam mały problem z fifią 13 pes13 problem wygląda następująco oddałem konsole od wgrania najnowszego oprogramowania kupiłem iHasa124B i mostek unitek wypalam na platinum pełne 100% zrobiłem zmianę topologi pod 2.0 i po włożeniu płyty do konsoli pojawia się komunikat aby przetrzeć płytę miętkom szmatką i ponownie uruchomić konsole, dodam jeszcze że wcześniej fifa12 pes12 mafia2 i inne gry chodzą i chodziły bez problemów, konsola jak w opisie napęd hitachi wersja z dyskiem 20Gb wejściem hdmi około sześć siedmioletnia Proszę o pomoc

Miętkom ?
    szczena mi opadła..
    ~z0nk31

2. Lotnik421 Xbox One

3. KaBooM

KaBooM XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Odp: xbox 360 hitachi 20 Gb około siedmioletnia

Na bank laser pada, nowy kupić/stary skalibrowac i wyczyścić.

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

4. Baloon 360

Baloon 360 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    32
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Przepość obraz gry w abgx360 pod LT3.
    Ustaw wszystko tak jak w tym poradniku .