Xbox 360 jaką wersję kupić jak przerobić itp.

Crackeeer

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam. Jestem nowy w tych klocach :D Na ps3 to prostsze jest ;-;. Chciałbym sobie kupić X360 i go przerobić ale mam pytania:
jakie wersje max są przerabialne?
Jakimi sposobami?
Jakie sposoby wykonam w domu i jaki sprzęt do tego będę potrzebował?
Jeżeli konsola zawiesza się po jakimś czasie to wystarczy wymienić pastę termoprzewodzącą?
Interesuję mnie przeróbka na gry z płyt lub dysku na DVD/w miejsce napędu. Jaka to?
 

nollo

Użytkownik
Pomocnik
Użytkownik
Nie chcę mi się pisać setny raz tego samego ..
JTAG/RGH RGH
LT Lt
jeszcze zostają emulatory xkey i wasabi też na forum
 

Crackeeer

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Ok. Każda wersja konsoli jest podatka na przeróbkę? Mam zamiar kupić konsolę z uszkodzonym napędem zamontowanym i w zestawie koleś daje działający napęd do wymiany. Nie będzie żadnych problemów z wymianą co nie? Do x360 można podłączyć inne pady niż oryginalne i podróbki (np. Tracer Red Racer na USB, Dualshock 3 przez usb)
Dobra jtaga mógłbym zrobić, ale nie mam napędu -.- Jakiś inny sposób którym mogę wykonać bez większych kosztów w domu przeróbkę? Bany mnie nie interesują (konsoli nie będę podłączał do internetu - od tego mam PS3 na OFW)
 

ROBI772

RGH
Użytkownik
Obecnie każdą wersje xbox360 da sie przerobić, ostatnio weszły jakieś nowe corony na których na razie nie da rady zrobić RGH, ale to byś musiał kupić najnowszą konsole ze sklepu.
Jeśli masz uszkodzony napęd i chcesz zamontować inny sprawny to najlepiej aby był to ten sam model i będziesz musiał wgrać DVD KEY ze starego napędu do nowego napędu.
Pady tylko oryginalne od xbox360, podróbek się nie opłaca kupować.
JTAGa obecnie nie zrobisz, nie ma już chyba nawet takich zabytków z tak starym dashem. Jeśli chcesz zrobić przeróbke na napęd to LT3.0
 

Crackeeer

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak