1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 - kilka pytań

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez iSadaron, Sierpień 9, 2013.

1. iSadaron

iSadaron Świeżak Świeżak

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Bydgoszcz, Poland, Poland
    Witam. Jestem nowy w temacie więc proszę o wyrozumiałość. Planuję zakup Xbox 360 - Jasper z wgranym LT 3.0. Konsola w wersji PHAT. Do tego dysk 250gb lecz nie zewnętrzny a ten montowany na konsoli (specjalne dyski do Xboxów 360). I tu pojawiają się moje pytania. Czy będę w stanie odpalać gry z dysku konsoli bez potrzeby posiadania płyty w napędzie. Tzn ściągnę z internetu ISO danej gry, weźmy np DMC. I czy będę w stanie skopiować tą grę z pendrive na dysk Xboxa i odpalić ją z jego pamięci? Czy muszę przerobić ISO na GoD lub xex? Jeżeli tak to czy będę mógł odpalić grę bez modyfikacji typu Jtag/RGH. Nie chcę dysków zewnętrznych bo słyszałem ze Xbox może korzystać tylko z 16gb pamięci mimo iż dysk może być większy. Proszę o porady i sensowne odpowiedzi ponieważ nie chcę kupować w ciemno i później niemiło się zaskoczyć.

2. Lotnik421 Xbox One

3. MykPykPyk

MykPykPyk Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Jeżeli chcesz odpalać gry z dysku albo pendrive potrzebna Ci jest przeróbka RGH bez tego nie ma szans.
    Przy LT pobierasz iso przepuszczasz przez abgx i nagrywasz :)

4. Jabar