1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 kilka pytań

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ryco31, Październik 11, 2012.

1. ryco31

ryco31 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam nie dawno dostałem xboxa od znajomego i mam kilka pytań do fachowców, dodam że jestem kompletnie zielony:
    1. Jak sprawdzić czy konsola, napęd są już przerobione
    2. Jak tą konsole przerobić napęd: VAD6038 D:2.0.8955.0
    3. Czy da się ją przerobić nie posiadając specjalistycznego sprzętu
    4. Jaka przeróbka będzie najbardziej optymalna dla tej konsoli
    5. Czy po przeróbce będę musiał mieć specjalną nagrywarkę żeby nagrać gry

2. Lotnik421 Xbox One

3. LucyFair

LucyFair V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    1. Najlepiej nagrać grę i sprawdzić czy odpali.. (skoro dostałeś od znajomego, to w sumie on powinien wiedzieć czy jest przerobiona)
    5. Niekoniecznie, ale najlepiej taką mieć, bo czasem są problemy z nowszymi grami.. (sam nie mam a radzę sobie dobrze)

Inni odpowiedzą Ci na resztę pytań.

4. ryco31

ryco31 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Znajomy kupił ją bez okablowania leżała aż mi ją oddał pożyczyłem okablowanie i gry odpalam ja działa bez problemu można grać w gry z dysku ale nagrywane płyty nie czyta albo chce aktualizacji.

Wczytywanie...