1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 na 3kropki.pl

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez MikeL, Kwiecień 14, 2009.

1. MikeL

MikeL Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Sieradz
    Mam do was pytanie, otóż czy ktoś orientuje się czy w w/w sklepie konsola jest w wersji jasper? Może ktoś kupował, może ktoś wie, nie znam się na xboxie więc nie potrafię określić. Z góry dziękuję.

Link >>> Microsoft XBOX 360 Premium 60 GB .::. Sklep internetowy 3Kropki.pl 1018.99 zł

2. Lotnik421 Xbox One

3. tyskaczcz

tyskaczcz Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Nowy Targ
    po tych opisach nie mozna stwierdzic czy to jasper czy falcon.
    Poprostu zadzwon lub naisz e maila do sklepu i spytaj.
    P.S Lepiej kup na allegro tego xboxa za 999 zl przerobionego masz jaspera.Pozdrawiam

4. czester21

czester21 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Rzeszów
    wydaje mi się czy ostatnio xbox 360 podrożał? ja pamiętam kupowałem coś w listopadzie 2008 falcona za 850 zł

euro skoczyło i to dlatego?

5. MikeL

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Sieradz
    No tak, ale w tym problem nie chce przerobionej konsoli, a poza tym nie mam konta na allegro .
    PS.: