Xbox 360 nie widzi Dance Central™ 2

Alan Zwierz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Opiszę swój problem.
Kupiłem na znanym portalu aukcyjnym zdrapkę z kodem Dance Central™ 2 na Xbox 360. Kod dodałem bez problemów przez stronę internetową na swoje konto i gra jest widoczna w mojej bibliotece. Jednak za żadne skarby nie idzie jej ściągnąć bezpośrednio na konsolę. Dodam, że w ten sam sposób dodałem do konta grę Tomb Rider i wszystko jest w porządku, z Dance Central™ 2 coś nie gra.
Czy może mi ktoś pomóc jak uruchomić/ściągnąć grę na konsolę?
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Na stronie www kliknij pobierz przy tej grze?
 

Alan Zwierz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Na stronie www kliknij pobierz przy tej grze?
Najgorsze jest to, że nie ma na stronie przycisku "pobierz". Nadmienię, iż mam ważną subskrypcję Live Gold.
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Masz xbox one? Na xbox 360 musisz mieć pobierz

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

Alan Zwierz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Masz xbox one? Na xbox 360 musisz mieć pobierz

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Mam Xbox 360 i nie ma przy tej grze pobierz. Gra jest widoczna na stronie www w mojej bibliotece i tam również nie ma pobierz. Co tu jest nie tak?
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
A jaki masz region konta? Czy ta gra czasem nie była na jakiś obcy region :)
 

Alan Zwierz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
A jaki masz region konta? Czy ta gra czasem nie była na jakiś obcy region :)
Region mam PL, sprzedawca zapewniał, że kod jest na eu i pl. Podczas aktywacji kodu nie miałem żadnych komunikatów o problemie z regionem. Dziwna sprawa.
 

Samurai

Xbox One
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Skontaktuj się z supportem Microsoftu powinni coś poradzić na to.
 

Alan Zwierz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Skontaktuj się z supportem Microsoftu powinni coś poradzić na to.
OK. Napisz mi kiedy najlepiej dzwonić, żeby w języku polskim porozmawiać, bo ostatnio jak dzwoniłem około siedemnastej tylko po angielsku miła pani prowadziła konwersację :( , a czy jest możliwość wysłania do nich e-mail w takiej sprawie?
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
W tygodniu dzwonisz ba polską infolinię. Nie ma możliwości żeby odebrali w innym języku

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

Samurai

Xbox One
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Możesz się umówić na obsługę techniczną przez stronę MS ale w jakim języku ona będzie to już nie wiem. Wcześniej dzwoniłeś pod ten numer 00 800 441 17 96?
 

Alan Zwierz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Możesz się umówić na obsługę techniczną przez stronę MS ale w jakim języku ona będzie to już nie wiem. Wcześniej dzwoniłeś pod ten numer 00 800 441 17 96?
Tak, dzwoniłem pod: 00 800 441 17 96 - w poniedziałek spróbuję ponownie. Dzięki za pomoc :)
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Tak, dzwoniłem pod: 00 800 441 17 96 - w poniedziałek spróbuję ponownie. Dzięki za pomoc :)
Dzwoń na wyżej podany numer. Polska infolinia jest czynna od pn do pt 10-18. Dzwoń o jakichś normalnych godzinach, a nie pod koniec dnia.
 

Alan Zwierz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Sprawę uważam za zamkniętą. Miły Pan z infolinii stwierdził, że doszło do zawieszenia pobierania gry i mi to odblokował. Teraz gra już działa. Dziękuję Wszystkim za pomoc. Pozdrawiam i do miłego :)
 

Do góry Bottom