1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 potrzebny od zaraz

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Abaddon, Wrzesień 15, 2010.

1. Abaddon

Abaddon Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam jestem nowy i zielony w tych sprawach. Chce kupić konsole ale nie wiem jaką Jedyne co wiem że mamy Arcade Elit Jasper falcon ale co z czym się je nie mam pojęcia. Co możecie polecić coś co się nie zepsuje da się przerobić jak jeszcze coś takiego się robi jaki DVDrom jest najlepszy itd itp. POMOŻECIE > ? <

2. Lotnik421 Xbox One

3. Olocalt

Olocalt Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dobra, najpierw tak.
    Jezeli interesuje Cie tani xbox, bez dysku, z jednym padem itp. to wybierz arcade. (KONIECZNIE JASPER [o tym dalej])
    Jezeli chcesz wydac troche wiecej, ale miec dysk 60gb, kup premium (tez jasper)
    Potem wersja Elite, rozni sie od arcade i premium czarna obudowa i dolaczonym dyskiem 120gb do zestawu, jest troche drozszy.
    Potem Slim, najnowsza produkcja, najmniej awaryjny, calkiem rozni sie wygladem od poprzednich wersji. Jest z dyskiem 4gb i 250 gb.
    Teraz przejdzmy do modeli plyt glownych.
    Starsze wersje xboxa (arcade, premium i elite) zostaly wyprodukowane z tymi modelami plyt glownych:
    - Xenon/zephyr
    - Falcon
    - Jasper