Xbox 360 przeróbka lt 3

mirrroo

Świeżak
Świeżak
Witam wszystkich kupiłem xboxa 360 slim z przeróbka lt3 prawdopodobnie nie wiem co dalej jestem zielony czytam i nic nie rozumiem niewiem jaka nagrywarke mam kupić przeczytałem poradnik może bym dał radę nagrać grę według poradnika tylko niewiem czym jak by mi ktoś pomógł byłbym wdzięczny kupiłem xboxa dla dzieci
 

bartos

Użytkownik
Użytkownik
do poprawnego nagrywania gier pod przeróbkę lt3 potrzebna jest nagrywarka IHAS
jesli masz nagrywarke do nagrywania plyt DVD DL czy w komputerze stacjonarnym czy laptopie - to ją sprawdz!, bo być może okaże się że będzie ci nagrywała poprawnie gry( z forum i wlasnego doswiadczenia - > niektóre poprawnie nagrywaja, niektóre nie) jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz. Do nagrywania bedziesz potrzebował programu IMGBURN oraz programu ABGX skonfigurowanego odpowiednio pod obrazy LT3.
sprawdz na liscie czy nagrywarka jest kompatybilna z Burnermax paylooad tool jesli tak to obejdzie się bez IHASA.
http://xboxforum.pl/oprogramowanie-13/burnermax-payload-tool-lista-nagrywarek-kompatybilnych-154552/
poradnik do wypalania - > LT 3.0 - nagrywanie gier XGD3 PORADNIK - YouTube
 

Master50

Banned
Ale filozofia nie masz ihas nagrywasz zwykłą, a zrobisz to tak
1)Skan plik z grą programem abgx360 z ustawieniem autofi level 3
2)Instalujesz cloconecd i nagrywasz z pliku .dvd szybkością 2.4x używają w miarę dobrych płyt
3)Dajesz w clonecd żeby się nagrało do końca płyty nie działa na gry xgd3 z civ
4)Dokup ihas przyda się.
 

mirrroo

Świeżak
Świeżak
Spoko to w pierwszej kolejności muszę kupić nagrywarke jaka polecacie a jak mogę sprawdzić jaka mam przeróbke gdzie to pisze dzięki za szybka odpowiedz
 

Jabar

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Spoko to w pierwszej kolejności muszę kupić nagrywarke jaka polecacie a jak mogę sprawdzić jaka mam przeróbke gdzie to pisze dzięki za szybka odpowiedz
W ustawieniach pisze :D - lol - nigdzie nie pisze ..