1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 - pytania zielonego.

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez yaszuRa, Czerwiec 22, 2010.

1. yaszuRa

yaszuRa Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć. To mój pierwszy temat i post na forum. Mam nadzieję, że mi pomożecie i proszę wolałbym, żebyście nie odsyłali mnie do tematów itp (zazwyczaj jest tam kilka odpowiedzi, a ja jestem zielony i robi mi się mentlik w głowie).

Być może przez wakacje jak zarobię kasę to kupię sobie Xboxa 360 i mam do Was pytania. Proszę udzielcie mi zrozumiałych i prostych odpowiedzi.

1. Którą wersję wybrać? Słyszałem o jakichś Jasperach, Premium, Elite itp?
    Myślałem nad Elite 120GB - dobry wybór?
    2. W jakiej cenie mógłbym kupić dobry zestaw z jakąś gierką? Nie koniecznie 2 Pady bo mam jeden bez przewodowy do PC (ten od Xboxa360).
    Kiedy ma wyjść nowa wersja? Bo może bym wtedy kupił taniej starsze wydania?
    3. Czy można podpiąć klawiaturę + mysz (wejścia USB), żeby grać sobie np. w FPS, bo na padzie nie ogarniam.
    4. Czy Xbox360 może w przyszłości mieć problemy z grami (bo coś czytałem, że jest wiele słabszy od PS3).
    5. Jak ma się sprawa z internetem, bo czytałem, że nie ma odbiornika Wi-Fi. Jak działa internet? Jakie są koszty takiego odbiornika?
    6. Czy konsola odtwarza filmy nagrane z PC na zwykłą płytkę DVD (bez przerabiania konsoli)?