1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

XBOX 360 RGH a XNA C#

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez robcio26, Lipiec 13, 2013.

  1. robcio26

    robcio26 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 13, 2013
    Posty:
    27
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Opole
    Zainstalowałem sobie visual studio oraz XNA game studio. Ściągnąłem też XNA offline tak aby można było debugować aplikacje bez połączenia z xbox live gold. Skompilowałem sobie przykładowy program i go uruchomiłem. Wszystko jest Ok. Konsola normalnie odpaliła tą aplikację(gdy włączyłem XNA Game studio Connect). Problem polega na tym ,że kiedy wchodzę w folder projektu to nie ma tam pliku z rozszeżeniem .xex tylko sam .exe. Więc jakim cudem to się odpaliło w ogóle na konsoli. Czy jak się debuguje projekt XNA to komputer tak jakby odpala tą aplikację i później wszystko przelewa poprzez konsolę na telewizor bo na to wygląda. Nie chciałbym napisać programu którego nikt nie będzie mógł odpalić sobie. Tylko ja będe mógł to zrobić w trybie debug. Gdy pobrałem zwykłe xbox 360 SDK i dałem w visual studio zwykły projekt c++ xbox 360 to normalnie mi się to skompilowało to .xex którego potrafiłem normalnie uruchomić z poziomu konsoli. Chciałbym właśnie taki sam efekt uzyskać programując w XNA żeby mi wyrzuciło .xex a nie tylko .exe. Jest to w ogóle możliwe
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Traffic

    Traffic ɹoʇɐɹǝpoW Członek Załogi Moderator XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2013
    Posty:
    242
    Polubienia:
    62
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Z tego co wiem, z XNA nie wygenerujesz xex'a. Wszystkie dostępne homebrew tworzone są w SDK albo używając libxenon.
     
Wczytywanie...

Poleć forum