1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 slim - pytania co i jak

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez alexmercer, Styczeń 17, 2012.

1. alexmercer

alexmercer Świeżak Świeżak

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Witam.
    Chciałbym sie dowiedzieć nieco o przeróbce xboxa 36
    slim, jestem w tym troche zielony, coś tam czytałem ale mam tylko mętlik. Wobec tego chciałbym a byście odpowiadali mi na pytania, żeby nie robić chaosu.
    1. Jakie są sposoby przerobienia slima, słyszałem od kumpla że jest taki sposób że nagrywa się taki programik na płytke, wsadza się do xa, niech się troche pokręci, wyjmuję sie ją i do wyłączenia xa ma się przerobioną, ale to podobno na premium tylko, myślę że to kit ale nie wiem.
    2. Jakie jest prawdopodobieństwo dostania bana, są jakieś fale, czy od razu dają jak podłączy sie do neta?
    3. Czy można jakoś odbanować konsole oprócz wymiany całej płyty głównej?
    4. Czy wszystkie ściągnięte gry pójdą mi na slimie? Słyszałem że na slimie pójdą tylko te które wyszły po nowym driverze.
    5. Na czym odtwarzać te gry, można na płycie tak, ale co jeśli gra waży więcej niż 9 gb? Można grać z przenośnego dysku? Mój kumpel tak robił z przerobioną konsolą tyle że z PS3.
    6. Lepiej kupić 4 czy 250 gb slima jeśli chce się ją przerobić?