1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 Slim, pytanie

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez PROximo, Styczeń 28, 2013.

1. PROximo

PROximo Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,

Czytałem tutaj różne posty ale nadal jestem trochę laikiem w tych sprawach :p Chcę kupić w/w konsolę nową z LT 3.0.

Czy opłaca się kupić za 1425zł zestaw (wszystko nowe):
    - konsole Xbox Slim 4GB (przerobiona pod LT 3.0)
    - zasilacz
    - pad
    - kinect
    - nagrywarka iHAS
    - 6 miesięcy gwarancji

Dodatkowo mam jeszcze parę pytań:
    - czy to prawda że aby wgrać LT 3.0 musi coś zostać przewiercone w konsoli? (tak mi powiedział sprzedawca)
    - czy wszystkie gry da się nagrać później po LT 3.0
    - jaką tolerancję głosu ma napęd w konsoli podczas grania (jak głośno pracuje podczas gry)
    - oraz czy to rzeczywiście iż jeśli opłacę XboxLIVE to mogę grać na kopiach zapasowych po internecie?

Dziękuję za każdą odpowiedz oraz przepraszam jeśli poniższe pytania pojawiły się w innych postach.

Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Myśle że jakbyś poszukał to byś znalazł taniej :)

Tak, aby wgrać LT+3.0 w przypadku chipu w napędzie WINBOND trzeba zrobić drill (dziurke) w chipie..
    Narazie wszystkie gry jakie są odpalisz na LT+3.0