1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox 360 slim

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mineral44, Czerwiec 28, 2012.

1. mineral44

mineral44 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Xbox 360 elite

witam. jestem zielony w dziedzinie xbox 360 wiec prosze o wyrozumiałość.
    zamierzam kupić Xbox360 elite. Uzywany z allegro. Konsola jest przerobiona na LT 3.0 wiec zamierzam grać tylko na singlu.
    Troche poczytałem o Xgd3 i nie do końca łapie o cy w tym chodzi.
    jedni mówią ze nagrywają płyty normalną nagrywarką a inni że trzeba tą nagrywarką ihas, więc jak to jest ??
    coś tam jeszcze pisało o flagowaniu konsol do banowania ( to by sie mnie też tyczyło jak nie mam podłączonego internetu do konsoli ?? )

ogolnie pytanko miało być inne.
    jeśli jest konsola z LT 3.0 a gra jest juz z tym Xgd3 (nagrana zwyklą nagrywarka albo ihas'em) to czy konola ją normalnie odpali i będę mogł normalnie grać i czy konsoli sie cos stanie ?? będę miał z nią problemu ?
    bo rozumiem ze starsze gry bez Xgd3 (np fifa 12) bede mogl nagrywać zwykłą nagrywarka i prosto do xbox'a bez konsekwencji bana.
    przypominam ze nie będę podłączał internetu do konsoli.

a jeszcze jedno pytanko.