1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox Classic Emulacja

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez sorhed, Październik 25, 2014.

1. sorhed

sorhed Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Jako, że to mój pierwszy post na tym forum więc: Witam wszystkich!
    Jestem kompletnie zielony w temacie Xboxa więc jeżeli masz słabe nerwy i nie jesteś przygotowany na zalew lamerskich pytań to lepiej nie czytaj dalej.

Teraz do rzeczy.
    Chciałbym sobie na Xboxie 1 pograć w stare gierki z automatów, w tym celu ściągnąłem emulator FBAxxx (podobno najlepszy) i nie bardzo wiem co zrobić. Emulator przeniosłem za pomocą Total Commandera do folderu z grami i wszystko ładnie mi się pojawia tylko jak już załaduje romy ściągnięte z GameTronik - FBA Arcade - Emulation, Roms i włączę emulator to nie wykrywa gier. Pewnie (a raczej na pewno) emulator nie ma biosu (czy jak to się nazywa).
    Tyle względem historii czas na pytania:
    1. Czy znacie może jakieś poradniki jak poprawnie zainstalować emulator w Xboxie?
    2. Jak z tym biosem, gdzie i jak mam go wgrać? Googlując problem wyświetla mi emulacje xboxa 1 na xbox 360, próbowałem wpisywać na różne sposoby i ciągle wyświetla mi emulacje starego X na X360 :/
    3. Może znacie jakąś dobrą stronę z emulatorami na Xboxa. Chodzi mi o wszelkie emulatory bo widzę, że konsola ma multum możliwości emulacji.