1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox.com problem

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Ino, Maj 28, 2011.

  1. Ino

    Ino Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2010
    Posty:
    58
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Warszawa
    Witam! Parę dni temu kupiłem na allegro nową konsolę Xbox 360 Slim. Problem w tym, że mówił, że jest gwarancja, a żadnej karty gwarancyjnej nie ma, no nie? Facet powiedział mi, że w xboxach nie ma czegoś takiego jak karta gwarancyjna, bo żeby mieć gwarancję na konsolę trzeba ją zarejestrować na xbox.com. Czy to jest prawda? Mam jeszcze kolejny problem. Kiedy jestem na polskiej wersji strony (Xbox.com PL - Xbox.com), klikam w zakładkę Wsparcie i potem w Zarejestruj konsolę, to wywala mi błąd (blablabla strona nie istnieje) i strona nie chce się załadować. Tak jest tylko kiedy mam ustawione, że moja lokacja to Polska. Kiedy ustawiam, że np UK, to owa strona ładuje się normalnie. Czy wy też tak macie? I czy będzie miało znaczenie jak zarejestruję moją konsolę na Xbox.com UK - Xbox.com , a nie na Xbox.com PL - Xbox.com (ten pierwszy link jest do strony z ustawioną lokacją jako UK, a drugi jako Polska) ? Czy gwarancja będzie też objęta w Polsce?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4555
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Sprzedawca mówi prawdę :) Nie ma karty gwarancyjnej. Nie musisz rejestrować teraz konsoli aby mieć gwarancję. Jak coś się stanie ze sprzętem to dzwonisz na infolinie MS i podajesz nr. seryjny i oni sprawdzają czy konsola posiada gwarę. Jak posiadasz paragon lub fakturę gwarancja jest liczona od dn. zakupu jak nie posiadasz dowodu zakupu gwara jest liczona od daty produkcji konsoli :)
     
  4. Picek17

    Picek17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2011
    Posty:
    60
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Legnica
    Tak jak kolega po wyżej :d
     
Wczytywanie...

Poleć forum