1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

XBOX i internet.Proszę o pomoc

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Marcin_MK, Styczeń 27, 2011.

1. Marcin_MK

Marcin_MK Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Bardzo zainteresowała mnie funkcja xbox live.Niestety nie znam się za bardzo na x'ach bo dopiero wczoraj go dostałem.Mam kilka pytań:
    1.Czy xbox live silver jest absolutnie w 100% za free?
    2.Czy internet mobilny z Play nadaje sie żeby działał internet w Xbox-ie?Niestety mieszkam w takim położeniu,że tylko na taki moge sobie pozwolic...
    3.Kabel crossowy podłączyc mam do xbox'a i do karty sieciowej komputera?
    4.Pytanie troche nie na temat. Mam dasha 2.0.9199.0 który umożliwia instalowanie gier na pendrive i mam pytanie czy jak zainstaluje nowszego dasha to dalej będę mógł to robic?Wiem,że dla niektórych to troche śmieszne pytanie,ale jak pisałem nie znam sie na tym
    Z góry wielkie dzięki za pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Milu

Milu XBOX MANIAK XBOX MANIAK

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    ja wiem skąd ;P
    1. Tak
    2. Przez pendrive? Raczej nie, w grę wchodzi bezpośrednie podłączenie kablem ethernet, albo dokupienie oficjalnej karty wi-fi do X360, jeżeli nie posiadasz slima, żeby łapało sygnał z access pointa.
    3. Istnieje opcja współdzielenia Internetu za pomocą mostka tak jak to opisałeś.