1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

XBOX LIVE GOLD problem

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez nikewojtek, Grudzień 10, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. nikewojtek

    nikewojtek Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 24, 2010
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam kupiłem sobie karte xbox live gold na 3 miechy gdy próbuje aktywować kod w przegłądarce wchodze w wymień kod wpisuje go ok wchodzi mi ale potem prosi mnie o dane swoje to podaje potem u numer karty nie wiem po co skoro mam kod na golda prosze pomuszcie aha i jak podaje ten nr karty to pisze że autoryzacja sie nie powiodla i zebym spróbowal inna karta prosze pomuszcie.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. _PlamKa_

    _PlamKa_ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2010
    Posty:
    137
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    ŁĘCZNA
    może źle wpisałeś kod , albo raczej masz zły kod , używany ,
     
  4. JuNy

    JuNy Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 6, 2010
    Posty:
    138
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Olsztyn
    A gdzie masz zalozone konto ? moze masz np Konto UK a zdrapka np PL
     
  5. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    Dane wpisujesz jakiekolwiek a o numer karty nie powinien prosić
     
  6. kubas

    kubas Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 12, 2009
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    moze wybrales zla opcje do wpisania kodu ?
     
  7. nikewojtek

    nikewojtek Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 24, 2010
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dobra sprawa załatwiona złą opcję wybrałem dzieki za pomoc btw assassyn brotherhood multi *********.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum