1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox LIVE - pare pytan

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Akindusx, Październik 23, 2010.

  1. Akindusx

    Akindusx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 10, 2010
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    1. Witam, kupilem konsole elite JASPER w sklepie mobisoft.com.pl (MOBISOFT Sklep oraz serwis konsol Xbox 360 PS2 Slim PSP) i zaproponowali mi przerobienie konsoli za 80zł, nie ruszajac plomb etc. Czy przerobili mi na lt 1.6 czy jak to tam sie nazywa ? Jakie sa szane na zbanowanie mnie etc. ?

    2. Tutaj: Konsole - XBOX 360 ELITE 120GB JASPER +HDMI MOBISOFT Sklep oraz serwis konsol Xbox 360 PS2 Slim PSP pisze, ze w zestawie jest 3x 30to dniowy dostep trial do live, i co dalej mam zrobic jesli chce grac na xbox live, znalezc jakis login i haslo ? Zalozyc nowe ? Czy na trialu bede mogl pograc w coda mw2 (kupilem oryginalna), fife 11, nba 11 etc. ??

    3. Mam net radiowy 1mb + router, od routera idzie niebieski kabel pod kompa, a czerwony tez od routera pod taka czarna kostke LAN, od kostki rowniez kabele do kontaktu z zasilaczem, wystarczy ze niebieski kabel odlacze od kompa i podlacze do xboxa ? Wyglada to tak jak na obrazku: [​IMG]
    to po prawo to antena na dworze :p W zestawie mam rowniez kabel do xbox live z koncowakmi rj45, da rade aby ten kabelek podlaczyc po prostu do routera (bo mam w nim jeszcze wolne 3 wejscia rj45) a od routera do konsoli, bez odlaczania tego niebieskiego kabla od kompa ? Bo tak byloby mi duzo wygodniej ...
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    1. Przerobili pewnie na LT 1.1, ale proroków na forum nie mamy... Szanse są 100% albo 0%, to tylko MS wie. Wiadomo że jak podłaczysz do LIVE to NAPEWNO odstaniesz bana.
    2. Zaloz nowe konto na konsoli. To wszystko
    3. Rj45 do routera, z routera do konsoli. O ile nie masz innych zabezpieczen, powinno działać.
     
  4. Akindusx

    Akindusx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 10, 2010
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    A nie czasem ixtreme 1.6 ? Bo pisali, ze bardzo mala wykrywalnosc przez MS i bardzo mały% dostania bana, ale ryzyko zawsze jak to na piracie. Czuje, ze to tylko chwyt marketingowy, ale moze rzeczywiscie cos w tym jest, kolega dal do przerobki drugi raz w wakacje tez do sklepu i bodajze przerobili mu wlasnie na ixtreme 1.6 i gra juz wiecej niz miecha na live i bana nie dostal. Tyle, ze ma 2 jakby konta, na jednym gra na piratach single player, a na drugim TYLKO na oryginalkach na live :p



    A jeszcze jedno pytanko co do pada, w zestawie mialem tylko baterie do padow, wiec wlozylem i nadubcam na bateriach, ile wytrzymuja srednio baterie w padach ? Dodam, ze jak gram sam to pali sie jedna kreska zielona, jak gramy na dwoch padach to dwie kreski na konsoli po jednej na padzie, to tak ma byc tak ? :p
     
  5. Rooob3

    Rooob3 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 19, 2010
    Posty:
    170
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Opole
    Baterie hmm to zależy jakie z jaką pojemnością ;)... ja mam na zmianę 2 baterie w padzie a 2 w ładowarce ;) jedne z nich trzymają jakiś tydzień a drugie kilka dni. Zależy też od grania ale jak kupisz porządne baterie to będziesz dość grał no chyba ze dokupisz akumulatorek ;P... Tak ma być.. jeśli są podłączone 2 pady świecą 2, jeśli 1 to 1 jeśli 3 to 3 itp.. logiczne ;) pozdro
     
  6. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    Kiedy u nich kupowałem rok temu konsole, też wgrywali IE1.6 :)
    A sposób kolegi może o kant pupci podrzeć, bany są an konsole nie profil. A bany sie dostaje tylko podczas fali :)

    Baterie - ~10h ciagłego grania.
     
  7. Akindusx

    Akindusx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 10, 2010
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    A jeszcze co do baterii i akumulatorkow. Ja w zestawie dostalem baterie i w te pojemniczki przy padach wlozylem baterie wlasnie. Ale na padach sa takie wejscia jak te: [​IMG] (te szare, plaskie, z napisalem Microsoft) do czego one sluza ? Przypadkiem tutaj nie podlacza sie kabla do ladowania akumulatorkow ? Jesli tak, to musze kupowac akumulatorki czy wystarczy ze kupie kable i podepne je do konsoli, mozna tak w ogole ladowac akumulatorki w ktorych sa baterie ?
     
  8. szela_512

    szela_512 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2010
    Posty:
    138
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Choszczno
    Tak , to wejście jest do ładowania pada (Play&Charge). To nie jest aż takie drogie . Tak właśnie , podepniesz go do konsoli i możesz grać. Lub poczekać aż się naładuje i też grać itp.
     
  9. Akindusx

    Akindusx Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 10, 2010
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Wiec co musze kupic aby ladowac akumulatorki tylko kabel czy caly zestaw play&charge ? A mozna w ogole ladowac akumulatorki, w ktorych sa baterie (zasobniki na baterie) ? Czy moge kupic zwykle akumulatorki bo widze, ze nie sa drogie.... ?
     
Wczytywanie...

Poleć forum