1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox live.

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Baldek, Styczeń 15, 2010.

1. Baldek

Baldek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    K-g
    Witam.
    Jestem na forum od niedawna. Jutro idę kupić Xbox'a 360 Elite + EfLB.
    Pytanie dla Was będzie śmieszne a wręcz bez sensu, ale ja jestem CAŁKOWICIE zielony w tych sprawach, a chciałbym wszystko dobrze zrobić.
    Wiem, że jak się ma iksa to trzeba mieć konto na Xbox Live czy coś takiego. I stąd moje pytanie. Gdzie mam się zarejestrować, na jaki kraj itp .. ? Aha i jeszcze jedno. Podobno jak się kupuje nowego iksa to ma się 1 miesiąc darmowego GOLD. Jak go uaktywnić. Z tym, że chciałbym go uaktywnić trochę później, bo najpierw chcę pograć w Single a multiplayer to póóóóźniej.
    Z góry dzięki.:)

2. Lotnik421 Xbox One

3. bodziek93

bodziek93 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Rejestruj sie na Xbox.com | Home ;) najlepiej zarejestruj sie na UK. Potem w konsoli musisz nazwac swoj profil tak samo jak na stronie sie rejestrowales. Podlaczasz konsole do internetu, łaczysz z XBL wypelniasz dane i gotowe a jak uaktywnic golda to nie wiem.

4. Kamil12175

Kamil12175 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1