1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox Live

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez oskaru, Grudzień 19, 2011.

1. oskaru

oskaru Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, mam ogromną prośbę. Czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć co mam zrobić aby ściągać sobie dema prosto na xboxa przez xbox live. Jestem kompletnie zielony w tych tematach i nie znam się zupełnie na tym więc prosiłbym o tak jak mówiłem wcześniej łopatologiczne wytłumaczenie. Z góry dziękuję za pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. adrian1389

adrian1389 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Raszyn
    1. Podłączenie konsoli do internetu (zrobiłeś patrz pkt.2 )
    2. Stworzenie konta do Xbox Live
    3. Posiadanie Gold Member(przy pierwszych trzech kontach dostajesz za darmo na miesiąc)
    4. Rynek gier
    5. Sprawdź która gra Cię interesuje.
    6. Wybierz uzyskaj wersje próbną.

4. oskaru

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ok tylko jeszcza jedna rzecz mógłbyś mi wytłumaczyć gdzie to konto na xboxlive założyć?:D Sory za takie głupie pytania ale nie mam nic pojęcia na ten temat bo konsole mam od niedawna .

Edit. Znaczy może nie tak zapytam posiadam już konto zrobione na xboxlive.pl ale gdzie się zalogować w konsoli żeby ściągać dema?;)

5. Enemelek

Enemelek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4