Xbox Live

kuba.2905

Świeżak
Świeżak
Witam,mam kilka "małych" problemików,dotyczących XboxLive.Dostałem Xboxa na święta w tamtym roku,grałem w gry wyłącznie w kampanie,single playery itp.Niestety nigdy w multiplayer,ponieważ nie znałem hasła do naszego ruotera,teraz już znam i chcę grac również przez multiplayer.A oto te pytania,które tak mnie dręczą:
1) Prze ile mogę korzystać za darmo z usługi Xbox Live, jeżeli nigdy wcześniej na nią nie wchodziłem ??Jest jakiś pakiet darmowy ?(Nie wliczając oczywiście opłat za normalny internet,który opłacam co miesiąc)
2)Jeżeli jest ten "pakiecik" darmowy to jak potem doładowywać na następne miesiące tą usługę XboxLive?
3)Czym się różni Xbox Live od Xbox Live Gold ??
4)Jak grać w gry przez multiplayer(oczywiście jak jest) jak wejść wgl. w tą grę prze Xbox Live żeby grać z innymi ??
Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi.
P.S - jestem zielony w te klocki,jeżeli chodzi o grę prze internet na konsolach...
 

novy66

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Liga XboxForum.pl
1. Przez miesiąc, ale aby uzyskać dostep do darmowego Golda musisz podać dane karty kredytowej (taki wysmysł MS :))
2. Po przez kod zdrapke lub przez XBL
3. W Xbox Live Gold masz dostęp do wszystkiego np. możesz grać online, korzystać z facebooka itp.
4. Po przez grę, np. załączasz Battlefield 3 i masz w menu multiplayer :)
 

elektor

Użytkownik
Użytkownik
W najnowszej wersji facebook zlikwidowany a dodany IE.

Jezeki jestes nowym uzytkownikiem i założyles konto to można zadzwonić do nich i Pani na meila wysłała kod na miesiac za darmo.
 

kuba.2905

Świeżak
Świeżak
Dzięki za odpowiedzi,ale jeszcze kilka pytań mnie nurtuje.
1.Jakie znaczenia ma ilość Microsoft Points ( jak kupuje to doładowywanie w MediaMarkt np.) I jak i gdzie ten kod zdrapkę wprowadzić aby przedłużyć korzystanie z Xbox Live?
2.Gdzie i kiedy mnie poinformują,że czas przedłużyć XboxLive?
3.Przez ile mam ten pakiecik gratis (darmowe korzystanie z Xbox Live za darmo na początku)?