1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox nowka

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez termbest, Marzec 4, 2008.

1. termbest

termbest Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam mam nowego Xboxa jestem kompletnie zielony. Dostalem od znajomego Call Of Duty 4 (pirata)
    Konsolke kupilem przerobiona lecz jak wrzucam plytke do Xboxa to nagle pokazuje mi sie bialy ekran i napisane w roznych jezykach ze Jesli chce odpalic plyte to zebym wlozyl ja do Xboxa. U kumpla dziala.. o co chodzi?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Piri001

Piri001 Guest

Odp: Xbox nowka

O to ze niekoniecznie musisz miec przerobionego xboxa .

4. spike200

spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk

Lub jakimś cudem jego kopia jest bez Steltha, Ty masz ixtreme 1.4 a on starego xtreme i dlatego mu czyta a tobie nie ;)

5. termbest

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6

ok a jak zgrac np sciagnalem gierke Burnout paradise, i mam wersje iso czy po prostu w alcoholu moge wgrac zawratosc na plyte?

6. spike200

Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk

1.Nie alkohol bo u wielu użytkowników nie działa najlepiej Clonecd lub imgburn
    2.W programie wczytujesz dołączony plik *.DVD jeśli go nie posiadasz, to w poradnikach masz "Nagrywanie kopii zapasowych" a tam jak go utworzyć.