1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox One - działał jeden dzień...

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Jamptorxes, Maj 23, 2015.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Jamptorxes

    Jamptorxes Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 23, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Jak w temacie, po zakupie nowej konsoli, po aktualizacji, po uruchomieniu Wiedźmina konsola padła i nie daje się uruchomić. Na dodatek na stronie xbox'a nie można zarejestrować produktu (co jest wymagane do reklamacji). Ciągle:

    An error occurred. Please try again.
    • An error occurred. Please try again.
    A ja again, again, again, again i trochę później też again... HELP ME
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3257
    Polubienia:
    1847
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Olej stronę Microsoftu, idź do sklepu, w którym kupiłeś. Oni Ci muszą go przyjąć na gwarancję jeżeli posiadasz dowód zakupu. A jak nie to spróbuj się dodzwonić na infolinię Microsoftu i opisz problem.
     
    Jamptorxes lubi to.
  4. matjasz

    matjasz Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 12, 2015
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    no to nieźle... ale przecież można skorzystać z takiej tradycyjnej gwarancji, no jak masz dowód zakupu rzecz jasna, ciekawe, gdzie kupiłeś tę konsolę... wydaje mi się, że chyba nie ma konieczności rejestrowania produktu na stronie, żeby go móc zareklamować, rejestracja byłby warunkiem reklamacji? Chyba nie, ale może się mylę
     
  5. sqbnc

    sqbnc Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 25, 2014
    Posty:
    76
    Polubienia:
    54
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    BBA
    Trzeba zarejestrować żeby wysłać na gwarancje prosto do Microsoftu. Zadzwoń do nich, jak nie to uderzaj do sklepu

    G2 / SwiftKey
     
  6. maciekww28

    maciekww28 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2009
    Posty:
    388
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
  7. czarnypad

    czarnypad Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 25, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jeżeli to poważna awaria to jednak lepiej iść do sklepu i powiedzieć, że towar był wadliwy, niezgodny z opisem i poprosić o wymianę od ręki na nowe urządzenie albo zwrot pieniędzy ;) Skoro upłynął tak krótki czas od zakupu i konsola popsuła się po pierwszym dniu to jest duża szansa na powodzenie.
     
  8. Wuudi

    Wuudi Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 26, 2015
    Posty:
    2
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Bardzo wątpliwe, że jak pójdzie do sklepu czy mu pomogą..Nie zawsze sprzedawcy-doradcy klienta są kumaci. Dobre wyjście będzie jak zadzwonisz do normalnej pomocy technicznej z Microsoftu. Wiem, że jest polskie wsparcie. Musisz dobrze poszukać a tam Cie już nakierują na rozwiązanie :)
     
  9. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Niech idzie do sklepu i żąda wymiany na inny działający egzemplarz albo zwrotu pieniędzy, skoro konsola przestałą działać zaraz po zakupie. Zacznie procedurę serwisową w M$ i mogą mu odesłać inną sprawną konsolę (niekoniecznie nową).
     
  10. Jamptorxes

    Jamptorxes Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 23, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dzięki za pomoc :) Konsola była kupiona w Komputronik'u przez internet, ale po krótkiej rozmowie powiedzieli żeby odesłać kurierem na ich koszt (wymienią na nową albo zwrócą pieniądze). Dzisiaj przyjechał kurier i zabrał paczkę więc myślę że wszystko załatwione. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc ;)
     
  11. Lary

    Lary Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 27, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Widzisz jak dobrze jest mieć tutaj na forum to konto ;) Mam nadzieję, że Ci wyślą normalną i sprawną konsolę. Masz też to szczęście, że na ich koszt mogłeś to wysłać. Jak kurierem wysłałeś to maksymalnie do Piątku powinni to otrzymać. Życzę powodzenia.
     
  12. modem12

    modem12 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 21, 2011
    Posty:
    79
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Polska
    Dam sobie rękę uciąć że dostali to następnego dnia :p Wiem bo pracowałem w DHLu jako kurier (mamy z nimi podpisaną umowę). W piątek powinien już mieć nową konsolę (oczywiście jak dzisiaj ją wyślą) :D
     
  13. rododo

    rododo Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 28, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dobrze, że to tak się skończyło i sprzedawca nie robił żądnych problemów i nie próbował grać na czasy, gdyż różnie z tym bywa, czasem próbują kombinować, no ale komputronik to dosyć znany sklep, więc nie powinni robić żadnych wałków - opinia klientów się liczy ;)
     
  14. WRUB5ON

    WRUB5ON Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2011
    Posty:
    1531
    Polubienia:
    683
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KALISZ
    Tak czy inaczej konsument w świetle prawa UE ma 14dni na zwrot zakupionego towaru tak ze łaski nie robią z wymianą nawet ostatnio szwagier w media po 4 dniach był wymienić grę bf4 bo okazało się że nie ma HDD w konsoli i nie mógł pograć co prawda mowa o grze na x360. I bez problemu wymienili mu na inny tytuł

    Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 2
     
  15. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1061
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Zwrot przysługuje przy zakupach na odległość, w innym wypadku dobra wola sprzedającego.
     
  16. Jamptorxes

    Jamptorxes Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 23, 2015
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Od ostatniego mojego postu minęło trochę czasu ... Konsola przyszła dopiero dzisiaj (po wielu problemach!) i jak narazie wszystko działa ;) Po raz kolejny (miejmy nadzieję - ostatni) bardzo dziękuję wszystkim osobom które mi pomogły :) Temat do zamknięcia.
     
  17. baton

    baton Moderator Członek Załogi Moderator Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2009
    Posty:
    348
    Polubienia:
    879
    Punkty za osiągnięcia:
    93
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    SZ/OST
    Zamykam

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum