1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox One: Microsoft nie wprowadzi upgrade´u RAM-u

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TigraTeam, Sierpień 9, 2013.

  1. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
    [​IMG]

    Dyskusja na NeoGAF z udziałem Alberta Penello - menadżera ds. planowania w Microsofcie - na temat ewentualnych zmian sprzętowych okazała się tylko dyskusją. Zaprzeczono bowiem, że ilość RAM w Xboksie One może być zwiększona.

    Penello rozpoczął dyskusję na NeoGAF na temat decyzji sprzętowych. Jak pisał:

    Słowa te wywołały plotki, jakoby Microsoft przymierzał się do zwiększenia dostępnego RAM-u z ośmiu do dwunastu gigabajtów. Tak się jednak nie stanie, co ostatecznie potwierdził Penello na Twitterze.

    cda
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. mich2406

    mich2406 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 22, 2013
    Posty:
    134
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Uuu prztyczek w nos dla tych, którzy ślepo wierzyli w te wszystkie plotki o 12 GB RAMu i podkręcaniu procesora do 4 Ghz :)
     
  4. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    To było raczej do przewidzenia że "chwilę przed premierą" nic już jeśli chodzi o sprzęt nie zmienią...
    Druga kwestia to to że nie bardzo rozumiem polityki MS bo w tych czasach pamięć DDR3 nie jest przecież droga więc czemu wkładają jej tyle co "kot napłakał" jak by nie można od razu zapakować 12GB i po sprawie.
    Tym bardziej że konsola ma znów wystarczyć na kilka następnych lat, a przy dzisiejszych standardach nie wydaje się ona za bardzo "nextgen'owa" i znów będzie trzeba obcinać jakieś detale w grafice bo sprzęt nie będzie dawał rady...
     
  5. spioszeq3

    spioszeq3 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 8, 2013
    Posty:
    84
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Bo po prostu nie potrzeba więcej ramu. Co z tego, że wsadzisz tam nawet 32 GB ramu, jak reszta sprzętu nie będzie potrafiła tego wykorzystać/zarządzać.
     
  6. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    ludzie konsola to nie PC ile razy to trzeba pisac ;/
     
    1 osoba to lubi.
  7. rafallo

    rafallo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 7, 2013
    Posty:
    159
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Gdyby wsadzili 40 GB DDR3 to nic im by to nie dało.
    Tu się liczy GDDR5, gdzie ma konkurencja i tam takie GDDR5 jest zdecydowanie lepsze niż marne DDR3... Różnica jest kolosalna, nic by nie dało zwiększenie ramu nawet do 100GB DDR3. Po 1, nie ma gry, która wykorzystywałaby 4 GB ramu, po drugie GDDR5 jest zdecydowanie lepszy od DDR3.

    PS. Ale MS się zamoczył... dziwne, że nie zrobili od razu GDDR5
     
  8. Testtest2

    Testtest2 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2013
    Posty:
    159
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Mogli by wsadzić i 120GB , tylko po co? Żebyś mógł się kolegą chwalić że masz tyle bajtów?

    Nie jestem fanem dawania zbędnych rzeczy których i tak nikt nie wykorzysta, a będą tylko podnosić cenę.
     
  9. horacy4

    horacy4 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2011
    Posty:
    291
    Polubienia:
    31
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    M$ Robi tanio a liczy sobie drogo.
     
    1 osoba to lubi.
  10. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Bez przesady nie mówię tu o 120GB czy 1200GB ramu - bo to faktycznie parodia i taka ilość pamięci była by zupełnie zbędna. Mowa jest o marnych 12GB które na pewno by się lepiej sprawdziło bo duża ilość textur przechowywana jest właśnie w RAMIE (i to bez różnicy czy to PC czy konsola bo zasada jest w obydwu przypadkach jest bardzo podobna).
    Druga sprawa że właśnie jak pisałem DDR3 to w zasadzie stara pamięć która nie jest już droga i włożenie tych kilku GB więcej nie podniosło by drastycznie ceny konsoli i z pewnością było by dużo korzystniejsze przy texturach w wysokiej rozdzielczości... Zresztą gdzieś już czytałem (nie pamiętam teraz gdzie) o pewnych TRICK'ach na texturach HD które będą właśnie wykorzystywane i będą one obniżały rozdzielczość by starczyło mocy i ramu konsoli do ich obsługi, a co niestety będzie objawiało się gorszą grafiką wyświetlaną na TV.
     
Wczytywanie...

Poleć forum