1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox ONE nie łaczy się z padami, nie budzi się z "instant".

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez GierapV8, Listopad 9, 2015.

  1. GierapV8

    GierapV8 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2015
    Posty:
    62
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Temat wątku trochę długi, ale od zakupu mam problemy z moim XONE.

    Najpierw po ok. 2 tygodniach przestał się łączyć z padem, myśląc, że to wina kontrolera odesłałem go na gwarancje, przyszedł nowy, ale usterka pozostała.
    Przez chwilę radziłem sobie wypięciem z konsoli kabla zasilającego, oraz wyjęciu baterii/akumulatora z pada, ale po niedługim czasie i to przestało skutkować.

    Kupiłem drugiego pada i z nim to samo, konsola nie łączy się z nim, po podłączeniu poprzez kabel usb, pad działa, natomiast wibracji brak, po odłączeniu od kabla brak połączenia.
    Próbowałem wszelkich "sposobów" polecanych przez "amerykańców", ale absolutnie nic nie skutkuje.

    Inny problem to tryb "instant" po jego uruchomieniu i wyłączeniu konsoli - przy próbie jej "obudzenia" konsola uruchamia się by po 1,2,3 minutach znowu się wyłączyć i tak kilkakrotnie, chyba że w momencie działania konsoli, zdążę zmienić opcje zasilania na całkowite wyłączenie.

    Nie muszę wspominać, że oczywiście pady zaktualizowane.

    Teraz moje pytanie odnośnie wysyłki całej konsoli.
    Czy muszę ją wysyłać wraz z ori pudłem, akcesoriami itp.?
    Gdzie opisać problemy, bo istnieje możliwość, że po kilku dniach bez prądu konsola zacznie się łączyć na jakiś czas z padem (tak jak napisałem wyżej odnośnie całkowitego odpięcia konsoli od prądu np. na noc, co przez krótki czas dawało skutek łączenia konsoli z padem).
    Kolejna sprawa to na swojej konsoli mam dane karty kredytowej za pomocą której kupowałem Golda oraz EA Access - jak zabezpieczyć te dane? Usunąć?

    Zastanawiam się czy w tym przypadku nie napisać do Microsoftu, od choćby dlatego, że w przypadku wysyłki konsoli na gwarancję, nie chcę tej samej dostać nie naprawionej/wymienionej, oraz co w związku z tym, że z powodu awarii konsoli nie mogę korzystać z funkcji Xbox Live za którą zapłaciłem za cały rok.

    Ogólnie jestem rozczarowany jakością konsoli, przesiadłem się z Sony i gdyby nie problemy z hardware to byłbym w pełni szczęśliwy, a tak to niesmak zostaje - do tego nie poleciłbym nikomu Xone, bo posiadałem PS2, PS3 i nigdy nic w czasie gwarancji się nie zespsuło/przestało działać, a tu praktycznie od dnia zakupu problemy, serwis konsoli za granicą co wiąże się z kilkunastoma dniami bez konsoli.

    Wybaczcie przydługi post, ale być może ktoś miał podobne problemy z konsolą i połączy się w bólu ;)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. radkor

    radkor Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 10, 2010
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Warszawa
    Głupie pytanie, ale synchronizowałeś pady z konsolą za pomocą przycisku na padzie i na boku konsoli przy gnieździe USB?

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
     
  4. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    Skontaktuj sie z ms opisz problem wyślą tobie na email naklejkę na pudełko dla kuriera. Karton nie oryginalny dla konsoli zabezpiecz konsole . Kartę dla pewności odepnij chwilowo. O abonament Xbox live sie nie martw zazwyczaj przy naprawie konsol po powrocie zaliczają miesięczny gold rekompensata za czas naprawy itp więcej dowiesz sie telefonicznie. Co do naprawy kolega miał jakas awarie i nie naprawiali dostal nowa konsole . Ale nie zawsze tak jest i tutaj chyba oni oceniają czy naprawiają czy tez cos innego robią.
     
  5. GierapV8

    GierapV8 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2015
    Posty:
    62
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Jako, że ciąg dalszy problemów następuje - to być może dla potomnych opiszę dalsze losy mojego XOne.
    W czasie świąt Bożego Narodzenia konsola do niełączenia się z padami bezprzewodowo dorzuciła brak łączenia się z wifi - pozostało podłączanie neta przez kabel.
    Przemęczyłem się w czasie wolnego z tym i po nowym roku dokładnie 5 stycznia konsola odjechała UPS do serwisu do Niemiec.
    13 stycznia wróciła do mnie, po wstępnych oględzinach i sprawdzeniu numeru to ta sama konsola wysłałem, natomiast widać nową plombę serwisową z tyłu konsoli, oraz ogólne ślady, że była otwierana.
    Przyszła słabo zabezpieczona, w środku pudełka oprócz konsoli była karta z informacją, że dziękują za cierpliwość orz instrukcją jak podłączyć konsolę ponownie i jak przywrócić pobrane treści.
    Plus miała być dołączona karta na 1 miesiąc darmowego Xbox Live, ale jakiś Helmut musiał olać to i nic takiego nie dostałem :spank:

    Bez zbędnego czekania, konsolę podłączyłem i chwila próby - po uruchomieniu zaczynam procedurę parowania pada (a nawet dwóch) wciskam przycisk na padzie odpowiadający za wyszukiwanie konsoli a na konsoli ten z boku szukający pada, mija 2-3 sekundy na konsoli białe światełko miga i moment połączyła się z padem i z drugim to samo.

    Problem pojawił się ze zrywaniem łączności WIFI.
    Zrzuciłem to na karb konieczności zainstalowania aktualizacji, więc zostawiłem konsolę aby pobrała wszystkie systemowe uaktualnienia i wróciłem po jakimś czasie, niestety nic się nie poprawiło, ciągle cyklicznie co jakiś czas konsola rozłącza się z siecią bezprzewodową + w momencie gdy gubi łączność z siecią, rozłącza też pada.

    Pomęczyłem się tak kilka dni, aż do pewnego dnia gdy uruchomiłem konsolę i przy próbie połączenia się z internetem bezprzewodowym wyskoczył znajomy mi komunikat "karta sieciowa uszkodzona, konsola wymaga naprawy w serwisie" - ciśnienie podniosło mi się pod sufit, podłączyłem kabel sieciowy aby móc zalogować się w Xbox Live i w momencie gdy konsola połączyła się z siecią bezprzewodową zgadnijcie co?
    Jeb@ny pad się rozłączył i od tamtego momentu nie da się go już połączyć bezprzewodowo z Xboxem...
    Znowu ta sama historia co 2 tygodnie wcześniej.
    Podkreślam, że One kupiony w sierpniu 2015 roku - przecież to kpina już.
    Ręce opadają i zniesmaczenie jest ogromne.
    Pozostaje mi po raz kolejny wysyłać zgłoszenie serwisowe, pakować konsolę i czekać znowu na ta aż wróci z nadzieją, że zostanie naprawiona w sposób gwarantujący jej 100% prawidłowe działanie dłużej niż 3 dni...
     
  6. GierapV8

    GierapV8 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2015
    Posty:
    62
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Nie mogę edytować posta, więc dodaję
    dziś tj. 02-02-2016 XOne pojechał drugi raz do serwisu :banned:
     
  7. BialyGTi

    BialyGTi Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2015
    Posty:
    731
    Polubienia:
    774
    Punkty za osiągnięcia:
    93
    Płeć:
    Mężczyzna
    Lipna historia ale temat śledzę i jestem ciekawy jak sprawa się potoczy. Dziwna sprawa
     
  8. mac_abra

    mac_abra Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2012
    Posty:
    359
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Hornšperk
    Świeża sztukę dadzą przynajmniej powinni

    TT
     
  9. GierapV8

    GierapV8 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2015
    Posty:
    62
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Sam jestem ciekaw jak dalej się to rozwinie.
    Lekką irytację złapałem jak znowu to samo zaczęło się dziać.
    To czy powinni dać nową to nie wiem, ja chcę mieć pełno sprawny sprzęt który kupiłem.
     
  10. GierapV8

    GierapV8 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2015
    Posty:
    62
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dziś tj. 10-02-2016 XOne wrócił z serwisu.
    Szybki ogląd konsoli i numer seryjny ten sam, więc konsola wciąż ta sama, natomiast obudowa jest na pewno nowa (poprzednia po kursach kurierem już miała dużo rys na tej delikatnej powierzchni) na całej konsoli folia zabezpieczająca te powierzchnie (poprzednio jej nie było), ale o dziwo na tylnej ściance przy wejściu HDMI widać ślady jakby ktoś nie trafił wtyczką i zostawił zarysowaną powierzchnię.

    Na razie po raz kolejny wszystko pobieram od nowa, tak samo jak poprzednim razem po powrocie z serwisu, pady się połączyły, wifi działa.

    Jako ciekawostkę napiszę, że po raz kolejny nie było żadnej karty na przedłużenie Golda o miesiąc o której zostałem poinformowany w dokumencie od serwisu.
    I, że w internetowym centrum serwisowym Microsoftu w zakładce Urządzenia mam przycisk "Serwis niedostępny" a obok tego komunikat "Twój produkt nie podlega już pogwarancyjnym usługom serwisowym. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xbox.com/original360"
    Czyżbym już nie miał prawa do naprawy konsoli? Chociaż mowa o "pogwarancyjnych usługach serwisowych" - a gwarancję mam do kwietnia 2017 roku.

    Postaram się dalej co tu pisać jak konsola się zachowuje im dłużej od naprawy.
     
  11. michal9125

    michal9125 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    209
    Polubienia:
    162
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Edinburgh (uk) Chełm (PL)
    Zadzwoń na infolinie że nie dostałeś kodu i z tą gwarancja niech ktoś sprawdzi co jest u nich w systemie wpisane


    Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
     
  12. GierapV8

    GierapV8 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2015
    Posty:
    62
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miesiące minęły a konsola śmiga bezproblemowo, szkoda, że na "raty" naprawa była przeprowadzana - co przy praktycznie nowym sprzęcie nie powinno mieć miejsca.

    Tak czy inaczej nie obawiajcie się wysyłania swoich Xboxów do serwisu gdy coś z nimi nie tak ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum