1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox One prawdopodobnie będzie obsługiwał DirectX 12

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 10, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Kilka dni temu Microsoft uruchomił stronę promującą DirectX 12, którego prezentacja odbędzie się 20.03.2014 na konferencji GDC. Teraz strona została zaktualizowana o logo Xboxa One, będącego na równi z logiem Windowsa. Wygląda na to, że ta wersja DirectX również będzie wspierana przez najnowszą konsolę Microsoftu.

    Dodanie loga nie jest oczywiście ostateczną informacją, bo tej na razie Microsoft nie podał, ale skoro Xbox One obsługuje DirectX 11.2, który jest częścią Windowsa 8.1, to raczej nic nie stoi na przeszkodzie aby mógł wspierać również najnowszą wersję bibliotek graficznych.

    [​IMG]

    Jeżeli przypuszczenia się potwierdzą, oznacza to, że każda gra wydana pod DirectX 12, będzie mogła zostać bezproblemowo przeportowana na konsolę Microsoftu.
    Ponadto, najprawdopodobniej użycie nowszych bibliotek przełoży się na poprawienie grafiki w grach przeznaczonych dla Xboxa One.

    Wydajność także ma wzrosnąć. Krążą plotki o tym, że DirectX 12 zapewni deweloperom niskopoziomowy dostęp do podzespołów komputera. Dokładnie tak jak w przypadku Mantle od AMD. Ma to duże znaczenie dla Microsoftu, biorąc pod uwagę ostatnie doniesienia o tym, że Titanfall dla Xboxa One działa jedynie w rozdzielczości 720p, a na Playstation 4 mógłby w 1080p.

    Spekulacje na temat DirectX 12 brzmią całkiem prawdopodobnie, ale na ostateczne ich potwierdzenie musimy poczekać do połowy marca. Należy też pamiętać, że to czego dowiemy się na konferencji GDC to jedynie informacje na temat najnowszego dzieła giganta z Redmont. Możliwe, że najnowsze biblioteki Microsoftu zostaną udostępnione dopiero przy okazji pojawienia się na rynku Windowsa 9, który najprawdopodobniej zostanie wydany wiosną 2015 roku.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    To jak w końcu z tym Titanfall'em ?
    Gdzieś chyba było info że gierka śmiga w końcu w 1080p na XONE, a teraz znów że zaledwie 720p ?
    Z tym DX12 i info że będzie taki wydajny to wstrzymał bym się do jego wydania....
    Z tego co zawsze pamiętam nowy DX oznaczał spore obciążenie dla istniejącego hardwaru i były potrzebne nowe chipsety graficzne bo te poprzednie albo go nie obsługiwały albo jeśli już obsługiwały to nie dawały rady nowym efektom wizualnym.
     
  4. darudek_ek

    darudek_ek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2013
    Posty:
    211
    Polubienia:
    155
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Raczej chodziło o to, że Titanfall ma screeny w 1080 z PC i redaktor sprytnie wkręcił tam zdanie o X1. IGN twierdzi, że gra chodzi w 792, jeśli okaże się to prawda to mamy największy fail na chwilę obecną.

    Direct X 12 to bełkot marketingowy, bo GPU w konsolach nie obsługuje sprzętowo tego API, Tutaj możemy jedynie mówić o obsłudze softwarowej czy emulacji pewnych bajerów. Emulacja pochłania dodatkowe zasoby, a patrząc na wychodzące gry X1 już zipie z braku mocy.
     
  5. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    No to rzeczywiście prawdziwy FAIL z tego się robi :distrust:
    No cóż resztę pozostawiam bez zbędnego komentarza...
     
Wczytywanie...

Poleć forum