1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

XBOX One - pytanie odnośnie centrum serwisowego

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez reevo, Marzec 11, 2016.

  1. reevo

    reevo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 10, 2016
    Posty:
    93
    Polubienia:
    162
    Punkty za osiągnięcia:
    33
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    Witam serdecznie!
    W poniedziałek oddałem swojego xone na gwarancję, gdyż zaczął piszczeć niczym pasek klinowy w samochodzie. Dzisiaj otrzymałem maila, że konsola została wysłana z powrotem i tutaj pytanie - czy mogę w jakikolwiek sposób sprawdzić na chwilę obecną, czy to będzie moja konsola czy wymienili na nową? Poprzez maila nie dowiedziałem się zbyt wiele a miałem na klocku dużo save'ów, których utrata byłaby bolesna. :)


    PS. Wspomnę tylko, że w mailu znalazłem taką oto wiadomość :D
    "Z naszego centrum obsługi nadano skierowaną do Ciebie przesyłkę z konsolą Xbox 360. Możesz śledzić tę przesyłkę, wykonując następujące czynności: "

    mam nadzieję, że to tylko pomyłka w druku ;)
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. BialyGTi

    BialyGTi Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 11, 2015
    Posty:
    736
    Polubienia:
    789
    Punkty za osiągnięcia:
    93
    Płeć:
    Mężczyzna
    jak masz nr zlecenia a taki pewnie masz dzwon do suportu
     
    reevo lubi to.
  4. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3286
    Polubienia:
    1880
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Tak to jest pomyłka, już ktoś na forum o tym wspominał, dostaniesz XO. No jak sprawdzić czy to ta sama konsola? Po numerze seryjnym konsoli sobie sprawdź jak dostaniesz z powrotem i problem z głowy. Save z gry są zapisywane w chmurze na XO, nawet jak dostałbyś nową konsolę to sobie pobierzesz swój profil i gry same sobie pobiorą save z chmury ;)
     
    reevo lubi to.
  5. reevo

    reevo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 10, 2016
    Posty:
    93
    Polubienia:
    162
    Punkty za osiągnięcia:
    33
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    Dzięki wielkie :) Oczywiście wiem jak sprawdzić fizycznie czy to ta sama konsola, chodziło mi bardziej czy na stronie mogę znaleźć bardziej szczegółowe informacje na temat serwisowania jeszcze przed nadejściem przesyłkiPozdrawiam!

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  6. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3286
    Polubienia:
    1880
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Nie na stronie nie sprawdzisz, prędzej jakbyś zadzwonił na infolinię, aczkolwiek ja bym to olała, tyle doczekasz a i tak nic nie zmienisz skoro to już idzie w paczce :p
     
  7. reevo

    reevo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 10, 2016
    Posty:
    93
    Polubienia:
    162
    Punkty za osiągnięcia:
    33
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    Oczywiście nie będę się bawił z infoliniami, wrodzona niecierpliwość robi swoje po prostu :D No cóż przynajmniej uspokoiłaś mnie z save'ami za co ślicznie dziękuję ;)

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  8. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3286
    Polubienia:
    1880
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    A zwłaszcza ta nasza polska infolinia MS...nic Ci nie pomogą, a tylko czas stracisz ;-) Prędzej by Ci odpowiedzili Ci z chatu na stronie jakbyś napisał ;-)
     
  9. reevo

    reevo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 10, 2016
    Posty:
    93
    Polubienia:
    162
    Punkty za osiągnięcia:
    33
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    No cóż z tego wszystkiego pozostaje siąść przy oknie i wypatrywać kuriera

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  10. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    Czasem czytam Twoje posty jak żalisz się na polski suport xboxa a zachwalasz czat łamanej angielszczyzny. A może po prostu nie potrafisz dogadać się na infolinii w sensie sprecyzować swoich problemów i oczekiwań. Ja nigdy nie miałem problemu na infolinii. Ba nawet dowiedziałem się o banowaniu konsol za kupowanie gier z innych regionów...
     
  11. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3286
    Polubienia:
    1880
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Tak w swoim rodzimym języku nie potrafię sprecyzować zdania, że mi się pad nie łączy z konsolą bez kabla (bo się wyłączał po 3sek), a za to świetnie potrafię opisać problem w języku angielskim którego nie znam...:facepalm:
    No niestety dzwoniąc 2x na infolinię trafiłam na jakiegoś barana, który mi nie chciał przyjąć zgłoszenia pada do reklamacji, tylko chciał mi podać instrukcję pokolei jak mam na stronie sobie go zgłosić. Problem w tym, że strona pada nawet nie przyjmowała. Napisałam na chat i załatwiłam wszystko w przeciągu kilku minut, bez jakiegokolwiek problemu. Tak samo z gwarancją konsoli, załatwiłam przez chat bez problemu. Nasz polski support jest do bani i tyle :) Także nie piszę sobie rzeczy wyssanych z palca. Nie tylko ja na tym forum mam taką opinię o naszym supporcie ;)

    Ja za to się dowiedziałam, że polski support oszukuje ludzi co do gwarancji na pada, wmawiają na infolinii, że jest tylko rok, a jest to nieprawda. Dla Polski jest 2 lata gwarancji na pada tak samo jak i na konsolę.

    Edit: A co do banów na konsolę to tylko o jednym przypadku takim tu na forum słyszałam i było to konto z grą z lewej karty, więc nie wiem co Cie dziwi ;) Jak kupisz sobie legalnie sam na innym regionie to nie mają prawa Cię zbanować.
     
    Ostatnia edycja: Marzec 11, 2016
  12. small551

    small551 Banned Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 13, 2016
    Posty:
    237
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Ostróda
    Ja mam z nimi lepsze układy...
     
Wczytywanie...

Poleć forum