1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox One - ważny patch do Battlefield 4 opóźniony

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 12, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    DICE nie do końca dopracowało kod Battleffield 4. Gracze od kilku tygodni zgłaszają m.in. problemy z psuciem save'ów gry, albo chaotycznym zachowaniem porcji sieciowej. Niedawno w Sieci wylądował patch na PS4, który naprawia wiele problemów. Właściciele Xbox One będą musieli poczekać dłużej na swoją wersję łatki.

    Patch, który miał pojawić się na Xbox One wg założeń DICE już 2 grudnia, zostanie opublikowany w późniejszym terminie. Niestety nie wiadomo, kiedy dokładnie świeżo upieczeni posiadacze będą mogli cieszyć się poprawioną wersją kodu Battlefield 4. Deweloperzy powiadomili nas, że odpowiednik aktualizacji, którą otrzymało PlayStation 4, otrzymamy dopiero przy okazji następnej aktualizacji. DICE zamierza połączyć 2 patche w jeden duży pakiet. Autorzy gry prognozują wstępnie, że łatka zostanie udostępniona pod koniec tego tygodnia, albo na początku następnego.

    Rzeczony patch poprawi stabilność gry, a także m.in. bug dotyczący "jednostrzałowego" zabijania oraz efektu rozmycia Commander EMP.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Krzychu1987

    Krzychu1987 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 9, 2013
    Posty:
    461
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Robienie z graczy darmowych testerów ciąg dalszy...
     
  4. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Nie wiem co się stało teraz z tym Battlefield 4 w wersji na X360, ale 2 tyg. temu jeszcze super się grało, a teraz mam problem z hit detection. Pierwszy zaczynam strzelać w typa, pół magazynka leci, a On nic i zabija mnie na 2-3 strzały! Myślałem, że mój dostawca internetu broi coś przy łączu, ale odpaliłem BF3 i tam wszystko wchodzi IDEALNIE. Porażka na całej linii, jeszcze nigdy nie widziałem takiego zabugowanego multi. MW3 przy BF4, to majstersztyk jeśli chodzi o stan techniczny. Jak można schrzanić grę opartą na dosłownie CIUT zmodyfikowanym, prawie identycznym silniku!? Widzę, że panowie z DICE mają tak samo porządnych programistów co Infinity Ward, gdzie z idealnego kodu sieciowego w MW2, w MW3 zrobili mega kisiel jeśli chodzi o granie po przez multi. Dobrze, że grę co jakiś czas pożyczam od brata, bo jakbym kupił w preorderze to coś, to bym się naprawdę wkurzył.
     
  5. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    szkoda, że Dice tak zeszło na psy, za czasów bfbc2 myślałem, że to jest bardzo 'konkretne' studio, z którego IW i Treyarch powinni brać przykład. Teraz już wiadomo, że wszystkim chodzi tylko o kasę, EA psuje swoją markę, którą chcieli lansować jako pogromcę CoDa. Nie udało się.
     
Wczytywanie...

Poleć forum