1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox360 a Gta V... pomocy!

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez matior, Wrzesień 16, 2013.

1. matior

matior Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.

Jestem zielony w tych sprawach dlatego prosze o pomoc byście wprowadzili mnie na dobrą drogę :D

Mam xboxa 360 z przeróbką LT 3.0 (pewności nie mam, tak mi powiedzieli)
    Bardzo chce pograć w Gta V ale nie wiem czy mam wgl taką możliwość.
    Nie wiem od czago zacząć ...
    moja nagrywarka to : ATAPI iHAS122 SCI CdRom Device

Nie wiem czy nadaje się ta nagrywarka do wypalania płyt.. jeśli nie jakie mam inne wyjście ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. szymon1519

szymon1519 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    A więc: ściągnij sobie GTA V, DVD1 potraktuj programem XBOX Image Browser tak jak tu: http://xboxforum.pl/gta-v-261/tutorial-zgrywanie-contentu-na-pendrive-gta-v-dvd1-175214/ i wrzuć na dysk konsoli
    DVD2 przepuść przez program abgx 360 z ustawieniami takimi jak tu: http://xboxforum.pl/artykuly-31/tutorial-nagrywanie-gier-pod-ixtreme-lite-touch-3-0-najlepszy-artykul-edycja-3-a-120365/ i nagraj na Verbatim DL IMG Burn ;)
    Z włożoną czystą płytą w napędzie Verbatim DL włącz sobie program Burner MAX payload i jeśli Twój naped bedzie kompatybilny nagrywaj płytę z nim włączonym gdzieś na pasku :)

1 osoba to lubi.
  4. matior