1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Xbox360 Elite RGH - najnowsze gry nie odpalają

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez arci1981, Wrzesień 17, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. arci1981

arci1981 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.
    Na początek napisze, że jestem zupełnie zielony w temacie Xbox360 (wiem jedynie jak wgrać i odpalić gry) więc proszę o wyrozumiałość. Zakupiłem Xbox360 Elite z wgranym RGH. Do tej pory wszystkie gry działały bez problemu. Pierwszą grą, z którą miałem problem do Sleeping Dogs - po przegraniu z dysku usb na konsole, i odpaleniu wyskakuje komunikat o ponownej instalacji. Kolejny problem mam z grą F1 2012 - wogóle nie odpala (a demo działało bez problemu). Poszukałem trochę na forum i zdołałem jedynie odszukać że mój dashboard to: 2.0.13604.0. Będę wdzięczny za jakąś poradę co zrobić aby uruchomić F1 2012.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Wheelman

Wheelman Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Za stary dash, poszukaj 'how to update RGH jtag" w google, jesli zielony daj gosciowi ktorym zajmuje sie przerabianiem

4. arci1981

arci1981 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  5. Wheelman

Wheelman Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Uruchom konsole przez wysuniecie tacki i na koncu powinienes zobaczyc CPU i DVD KEY