1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

XDG2 / XDG3 tylko pod lt 2.0 czy lt 3.0

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez cz3slaf, Sierpień 26, 2013.

  1. cz3slaf

    cz3slaf Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2013
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!

    Spotkalem sie ze wstawkami gdzie w opisach była taka notka - "UWAGA!! GRA CHRONIONA JEST ZABEZPIECZENIAMI XGD3, WIĘC DO URUCHOMIENIA JEJ NA KONSOLI WYMAGANY JEST FLASH LT+ 2.0"...

    Do tej pory myslalem ze xdg2 xdg3 to typowe gry pod lt 3.0 juz nie wiem co robic bo mam kilka gier na dysku i boje sie je wypalic zeby plyty nie poszly na marne.. Jak to rozrużniac?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. orso

    orso Super Moderator Członek Załogi Super Moderator Pomocnik PSforum.pl

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2009
    Posty:
    2720
    Polubienia:
    786
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Jaką masz teraz w napędzie wersje LT ?
     
  4. cz3slaf

    cz3slaf Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2013
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Siema! Przeróbka na lt 3.0. Czytalem ze xdg śmiało wchodzą na lt 3.0 a tu takie zaskoczenie... ;o a szkoda płyt.. zeby płyty kosztowały 1 zł bo tym sie nie czail
     
  5. delimos1

    delimos1 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2011
    Posty:
    167
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Lubin
    Możesz spokojnie nagrywać te gry tylko przed nagraniem przepuść przez ABGX'a
     
  6. cz3slaf

    cz3slaf Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2013
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Aha, bo myślałem właśnie ze jest zabezpieczona tak, że jak przepuszcze przez abgx to się nie przerobi.. Ale spoko za kazdym razem przepuszczam przed nagraniem nawet jak juz jest stworzony obraz płyty dla pewności czy topology się zgadza. Dzieki za pomoc!
     
  7. terrabith12345

    terrabith12345 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2013
    Posty:
    24
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    xgd2 nagrywasz zwykla nagrywarka a xgd3 nagrywasz ihas z rewizja b

    wszystkie gry pojda na lt 3.0 spokojnie na verbatimki nagrywaj
     
Wczytywanie...

Poleć forum